MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

30 Jul 2009

GERAK hantar penyelewengan ADUN Selangor ke SPRM

Oleh Medan Info Kita

Jam 11.30 pagi tadi, bertempat di pejabat SPRM Selangor, Pengerusi Gerakan Intergriti Dan Anti Korupsi [GERAK] Mohd Nazree Yunus telah menyerahkan senaskah dokumen pengaduan penyelewengan terhadap seorang wakil rakyat Selangor untuk siasatan lanjut pihak SPRM.

Wakil rakyat Selangor lagi…??

Syabas diucapkan kepada Sdra Nazree yang tidak mengendahkan tekanan yang cuba dimainkan oleh pihak pembangkang setelah tercetus isu kematian misteri Teoh Beng Hock.

Sesuatu yang menarik disini ialah menurut sumber-sumber dari wakil wakil NGO yang mengiringi Nazree pagi tadi mengesahkan bahawa aduan tersebut adalah keatas wakil rakyat BUKAN dari parti DAP…..

Hah! Ini bermakna laporan yang dikemukan oleh GERAK sebentar adalah menjurus kepada wakil rakyat samada dari PKR ataupun PAS…!

Adakah beliau seorang Exco..? “ No komen “ jawab wakil NGO itu pula.

Yb melayu atau bukan melayu…?
Jawapan ini terpaksa Blogmaster Black Out sebab sudah berjanji dengan wakil NGO tersebut untuk tidak menyiarkannya.
"sungguh tak ku sangka, harapkan wajahnya saja seperti orang bertaqwa, rupa-rupanya sama juga jadi penyamun..."

Pihak Blogmaster juga difahamkan bahawa dokumen yang diserahkan itu adalah merupakan pengaduan berkaitan peruntukan dana sebuah DUN yang habis dibelanjakan secara tidak berhemah melebihi suku jutaan ringgit dalam tempoh beberapa bulan sahaja….., juga beberapa transaksi berkaitan perbelanjaan dan tuntutan [claim] yang sangat meragukan!

Semoga pihak SPRM akan teruskan usaha membenteras penyalahgunaan wang rakyat Selangor oleh mana mana wakil rakyat yang tidak bertanggungjawab.

baca Laporan Utusan Online

baca Laporan Berita Harian Online

sumber - medan info kita


1 ulasan:

Truth prevails berkata...

hehhehhe..jelas apabila perkataan "bertaqwa" digunakan utk menyatakan ttg wajah ADUN tersebut secara x langsung telah memaklumkan bahawa yg disabitkan adalah seorang Melayu-Islam:)....

Bring it on!!