MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Jul 2009

Adakah Teo Being Hock ahli kumpulan Triad?



Oleh The Unspinners

Bila baca blogger tersohor dan kini MP DAP dari Jelutong, Jeff Ooi, saya heghan dia dok main sentimen untuk tekankan pasai mati dalam tahanan MACC, kasi gempaq reaksi pemimpin pembangkang dan orang ramai untuk kasi tibai SPRM dan polis, dan pasai Teo patut kahwin hari ini.

Dia siap kata untuk kasi orang ramai marah: The coffee-shop crowd is very angry. The restaurant crowd is very angry. The whole town is very angry.

Ini semua macam nak alih panding orang ramai. Baru aja kita tulih pasai kaitan Ronnie Liu dengan gangster dan persahabatan rapat Raja Petra dengan Ronnie. Mungkinkah simati ada kaitan dengan kegiatan gangster?

Depa kata boss Teo iaitu exco DAP Ean Yong Hian Wah adalah orang Ronnie. Semalam pun Ronnie masuk pejabat SPRM Shah Alam dengan muka garang dan bengih cam gangster.

Kalau hangpa tau dunia gangster dan triad, mereka ini setia pada boss hingga sanggup lakukan apa saja. Mungkinkah SPRM dah jumpa dokumen dan maklumat yang telah memecahkan rahsia kaitan Ean dan Ronnie dengan gangster?

Teo mungkin dalam keadaan tertekan. Dia terpaksa menjadi saksi pihak pndakwa untuk menerangkan dokumen-dokumen yang diambil dari pejabatnya. Ini akan mendedahkan kaitan Ean dengan gangster Ronnie. Ini menjadikan dia berbelah bagi dan membunuh diri untuk menyelamatkan Ean dan Ronnie.

Selalu cara sanggup bunuh diri hanya dilakukan oleh ahli kumpulan Triad. Adakah Teo sebahagian dari kumpulan Triad?

Kita teka saja. Bila tengok DAP dok loklak, kemungkinan besaq betoi?

sumber - The Unspinners


1 ulasan:

Unknown berkata...

biase la depa nie suma..nk lepas diri, wat le citer baru..ntah2 dh anta konco2 sorok kt bangunan macc..footage cctv x dak ka kt bangunan macc tu..bg depa..sorang mati janji suma selamat x pa..pasni kes kg jln buah pala snyp, kes anwar pun snyp lg..utk DAP, kalu nk slmt kn org lain, jgn la sampai bunuh askar sendiri..mmg komunis btul la hangpa suma