MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

21 Jun 2009

TopStory Anwar : Luahan uncle Pet


++video setakat ini sahaja++





2 ulasan:

AnTi AljUbuRi berkata...

BABI (bro anwar bin ibrahim) umpama haruan yang makan anak .. inilah sebenarnya melayu celaka yang merusakan Islam dengan sifat munafiknya!!!

Semoga pihak pendakwaan dan Saiful akan tabah menghadapi serangan anwar al juburi semasa di perbicaraan mahkamah kelak...

Mari sama sama kita lakukan solat hajat secara bersendirian merayu Allah suapa menetapkan pendirian mereka yang benar dan menghina mereka yang batil!!!

Tanpa Nama berkata...

Hampir menepati sasaran luahan perasaan uncle pet dan juga kesemua ahli2 keluarga saiful dari video klip ini. Memang benar, adalah sesuatu yang amat menghancurkan hati dan perasaan apabila insan yg kita sanjung dan harap2kan membawa seluruh anak bangsa dibumi tercinta ini ke masa depan yang gemilang dan hidup dengan penuh harmoni dan damai....tiba2 bertukar menjadi syaitan durjana yang paling kita musuhi..! Saya boleh rasakan apa yang uncle pet rasa...!
Terima kasih saudara aidceditor dan ahli2nya kerana istiqamah dalam berjuang menegakkan kebenaran dan menghancurkan kebatilan...setidak-tidaknya, bila diyaumil qiamah nanti, jikalau ditanyakan Allah apa yang sudah kamu perbuat dalam menentang kebatilan/kemungkaran dan menegakkan kebenaran dan keadilan....? Adalah juga jawapan dari amalan dan usaha ini.
Yakinlah sesungguhnya Allah bersama-sama dengan orang yang Benar...Istiqamah dalam perjuangan demi kerana Allah.