MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Jun 2009

Mendesak kerajaan Pulau Pinang tutup premis GAY Pulau Tikus

Oleh SAIFUL LIZAN HJ MOHD YUSOFF

PARTI ISLAM SEMALAYSIA (PAS) KAWASAN PARLIMEN BUKIT BENDERA mendesak agar MPPP menyemak semula dan mengambil tindakan tegas terhadap permis hiburan mengikut Warta Kerajaan dalam Enakmen Hiburan dan Tempat-Tempat Hiburan 1998 ,Peraturan-Peraturan Hiburan Pulau Pinang 2001 dibidang kuasa pihak MPPP.


PARTI ISLAM SEMALAYSIA ( PAS )
KAWASAN PARLIMEN BUKIT BENDERA
644 JALAN PERMAI TANJUNG BUNGAH
PULAU PINANG

16/06/2009
YB.Exco Tuan Chow Kon Yeow
Kerajaan Tempatan,Pengurusan Lalulintas
Pej. Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan
Tingkat 52,KOMTAR
10503 Pulau Pinang

YB EXCO,

MENDESAK MPPP MENGAMBIL TINDAKAN MENUTUP PERMIS KESIHATAN( PERMIS GAY ) PULAU TIKUS PULAU PINANG

Adalah merujuk perkara diatas.

2.PARTI ISLAM SEMALAYSIA (PAS) KAWASAN PARLIMEN BUKIT BENDERA mendesak MPPP mengambil tindakan menutup permis hiburan (PERMIS GAY) iaitu

HUGO FITNESS CENTRE
NO 488-02-16 MIDLAND PARK CENTRE
JALAN BURMAH PULAU PINANG

3. Pusat berkenaan begitu popular di kalangan golongan GAY itu telah beberapa kali diserbu oleh pihak POLIS , namun pusat itu didapati masih lagi tidak serik dan meneruskan operasi seperti biasa.

''Pusat tersebut mendakwa mereka menjalankan aktiviti yang 'sihat' tetapi difahamkan aktiviti 'tidak sihat' juga berlaku di sini.

4.PARTI ISLAM SEMALYSIA (PAS) KAWASAN PARLIMEN BUKIT BENDERA mendesak MPPP mengambil tindakan tegas terhadap pemilik premis yang melanggar peraturan dan perlu segera membatalkan lesen permis kesihatan..

5. PARTI ISLAM SEMALAYSIA (PAS) KAWASAN PARLIMEN BUKIT BENDERA mendesak agar MPPP menyemak semula dan mengambil tindakan tegas terhadap permis hiburan mengikut Warta Kerajaan dalam Enakmen Hiburan dan Tempat-Tempat Hiburan 1998 ,Peraturan-Peraturan Hiburan Pulau Pinang 2001 dibidang kuasa pihak MPPP.

Perlu diingatkan pihak MPPP.Pelanggaran syarat-syarat di atas dan syarat-syarat lain yang terkandung dalam Enakmen Hiburan dan Tempat-Tempat Hiburan 1998 atau peraturan lain-lain Jabatan dan Agensi Kerajaan yang berkaitan boleh mengakibatkan lesen ini dibatalkan dengan serta-merta.

Berakhlak dan berintegriti tinggi bersesuian dengan prinsip 'Amar Ma'ruf Nahi Mungkar'

Cekap, Akauntabiliti dan Telus (CAT) Pulau Pinang

Sekian Terima Kasih

SAIFUL LIZAN HJ MOHD YUSOFF ( 013 440 1089 )
TIMBALAN PAS KAWASAN BUKIT BENDERA

sumber - tranungkite

Tiada ulasan: