MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

24 Jun 2009

Anwar kembali semula ke Amerika Syarikat, 26 Jun

Oleh AIDCNews

Anwar Ibrahim sekali lagi kembali ke Amerika Syarikat pada 26 Jun 2009 untuk memberi ucaputama bertajuk "“Business Opportunities in the Muslim World”, anjuran US-Muslim World Engagement Project, the Center for International Private Enterprise dan the US Chamber of Commerce.


Ucapan Anwar nanti untuk menyokong ucapan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama, di Kaherah pada 4 Jun lalu yang mahu merapatkan hubungan antara Amerika dengan dunia muslim.

Ini merupakan kali ketiga Anwar dijemput untuk memuji Presiden Obama, pertamanya di Doha Qatar, kedua di Paris dan terbaru di Amerika Syarikat.

Semasa di Doha, Anwar menggesa agar semua negara Islam akur dengan Presiden Obama yang merupakan pemimpin terunggul di dunia dalam menyebarkan kebabasan, demokarasi dan hak asasi.

Pada 2005-2007 lalu, Anwar menetap di Amerika Syarikat dan bekerja di bawah Jabatan Negara, menjalankan dasar Presiden Bush untuk membanteras teroris di dunia muslim.

sumber - AIDCNews


Tiada ulasan: