MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

21 Mei 2009

Anwar : Pelakon Terbaik !



Oleh X-PKR

Gambar ini di emel oleh seorang sahabat lama yang telah ke Munich menziarahi AnWAR menjalani rawatan di sana. Selama ini kita dimomokkan dengan gambar AnWAR berkerusi roda, dipapah, muka berkerut kesakitan ketika menjalani rawatan di sana.

Sahabat ini menyatakan perasaan terkejutnya apabila AnWAR boleh berjalan tanpa dipegang atau dipapah oleh teman-teman lain. W/pun beliau agak sihat setelah menjalani pembedahan, AnWAR akan menapak perlahan-lahan dan kerut mukanya membayangkan kesakitan.

Gambar ini menceritakan sebaliknya! Menurut sahabat saya itu, beliau rapat dengan doktor peribadi AnWAR yang mengirinya ke Munich. Doktor pakar tersebut telah meninggalkan perjuangan AnWAR sejurus beliau pulang dari Munich.

Gambar ini pernah disiarkan di laman x-pkr.com. Terima kasih buat sahabat saya yang sudi berkongsi bahan koleksi beliau. [Beliau tiada dalam gambar ini]

sumber - x-pkr


2 ulasan:

Unknown berkata...

Kalau ada anugerah pelakon politik terbaik,sudah tentu anwar lah pemenangnya.

Depan kamera buat2 sakit,belakang bukan main lagi berdangdut kopi!!!

denaihati berkata...

kabarnya cerita yang sama juga ketika dia di rawat kes arsenic di HUKM...bila Nik Aziz datang sakit macam dah nak mati tapi bila tak ada siap boleh main ping pong lagi...semuga ALLAH menghukum dia ni!!!!