MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

21 Apr 2009

Dosa Elizabeth sudah diampun TG Nik Aziz ?



Satu-satunya ADUN kontroversi yang memaparkan "anu"nya, Eli Wong telah membuat kunjungan hormat ke atas Mursyidul Am PAS, TG Nik Aziz Nik Mat di kediaman rasminya, di JKR 10 Kota Bharu.

Elizabeth kelihatan bersama seorang teman dan seorang pengawal peribadi telah membuat kunjungan tersebut pada Sabtu. Pertemuan selama 40 minit itu juga merupakan pertemuan empat mata antara beliau dan Nik Aziz.

Kepada penyokong-penyokong Pas, anda hendaklah menerima Eli sebagai bersih sebersih-bersihnya kerana dosanya telahpun diampunkan oleh TG Nik Aziz. Kepada YB Zulkifli Nordin, anda juga patut menerima Eli sebagai suci seperti bayi.

Pandai betul orang-orang DAP ini bersandiwara. Selepas menghina Islam, seorang wakil rakyat DAP bernama Cock telah menderma ke sebuah masjid.

Kini seorang lagi pelaku seks bebas telah berbaju kurung dan berjumpa dengan "so call" ulama muktabar. Terkunci rapat mulut pemimpin dan penyokong Pas. Kaku tanpa kata-kata!

sumber - cucutokselampit




1 ulasan:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

Fuh... betul ke tu gambar Ustazah Eli? Nampak sopannya... mungkin baru balik dari rumah tok guru. belajar Alif, Ba, Ta ke?

Lepas ini balik ke Bukit Lenjan boleh la tidur ngan baju kurung macam tu. Takde la orang nak selak2 dah, ye ustazah....