MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

21 Apr 2009

Nga Kor Ming baca Al - Quran sekali lagi?


+++++Video setakat ini sahaja+++++




3 ulasan:

Ruzi Shuib berkata...

mari kita tunggu fatwa dari mufti, kalau fatwa kata wajib di bunuh dia kerana masih menghina islam, maka kita wajib menyempurnakan fatwa itu.

Kumbang berkata...

salam,
Al-Quran digunakan untuk tujuan politik.
Sedih melihat senario ini.
gunakan ayat untuk politik tapi nga tidak beriman kepada yang maha Kuasa.
Pandai membicarakan tentang api neraka tapi masih di luar Islam.
Seperti pencuri mengajar ulamak ilmu agama.

Mohd berkata...

Bagus kalau seorang cina nak belajar Al-Quran. Tapi dia nih bukan nak belajar AL-Quran.. dia hanya menggunakan kandungan AL-Quran utk menarik undi buat org melayu mendekatkan diri dengan org cina mcm dia.

Kalau btol dia nak belajar Al-Quran, baca je la kat rumah.. ke kat masjid ke? masuk Islam sekali buleh praktikkan dan amalkan semua ajaran islam.

Ini baca pun tak btol. Niat nak belajar pun takde, niat nak masuk Islam lagi lah jauh menyimpang. Hanya menggunakan Al-Quran untuk menarik undi demi kepentingan politik. Kitab suci sudah jadi alat utk kaum kafir mempermainkan kita semua.

Kalau btol dia mempercayai ape yg dia ungkapkan kenaa tidak masuk Islam lagi sampai skang?

Kenapa? y? kenapa? dan umat Islam sendiri suke Al-Quran diperlekeh begitu.