MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

5 Apr 2009

Anwar, insyaAllah Allah akan balas kat hang cash...



Oleh : SARFAMS

Kepada Tokoh Agama/Mufti :

1. Bagus...bagus... Inilah yang kita nak daripada semua tokoh agama dan mufti. Tak kira pegangan politik, tak kira tahap ekonomi, tak kira status sosial, bila ada salah terus kritik, terus bidas...

2. Bagus...bagus... Jangan nak kritik orang-orang BN saja. Jangan pula nak cari salah orang-orang Pakatan Rakyat saja. Tak kira dia menteri atau ceti, kalau dia salah disisi hukum dan nas agama, bantai ja wahai mufti...

3. Bagus...bagus... Sebagai pewaris Nabi, ulama' dan tokoh-tokoh agama kena lah berani bro... Jangan pilih bulu kalau nak kritik... Ni tak, ada tokoh agama yang mengelas bulu dulu sebelum nak kritik... Kalau betul anda tokoh agama, jalankan tanggungjawab menegakkan syiar Islam...


Kepada Anwar Ibrahim :

1. Wahai Anwar Berahim... apa yang hang merepek ni? Jangan lah macam ni... Hang tak sedar ka apa yang hang cakap tu? Atau hang dah dirasuk dengan orang-orang sekeliling hang? Lim Kit Siang... Karpal Singh... Guan Eng... Elizabeth kut... Hahaha...

2. Wahai Anwar Berahim... hang ni betul-betul ka nak menjaga Islam? Atau hang ni hanya nak mengejar cita-cita politik hang? Hang kena ingat, orang Islam memang sinsetif bab-bab agama ni... Sebenarnya hang dah menjerat diri hang sendiri... Tunggulah masa hang jatuh tak lama lagi...

3. Wahai Anwar Berahim... kalau niat hang baik, insyaAllah Allah akan bantu hang dalam apa bidang pun... Tapi kalau niat hang jahat dan busuk, sampai sanggup guna agama demi politik, insyaAllah Allah sendiri akan balas kat hang cash...

sumber - sarfarizmalsaad.blogspot.com


3 ulasan:

TokMudim berkata...

Hang heret ulamak mana pun..nak belasah PAKATAN.......BN tak kan menang.


Ini kenyataan....semua orang dah tahu PAKATAN sapu bersih...hang aje yang jahil tak guna akai..

Jahil Punya Melayu.

Ezad berkata...

ni belum dpt cash lagi. tu yg tak sedar diri lagi tu..

semoga malaysia dijauhi pemimpin sebegini..

amin

Sedingin Salju berkata...

Ya, Ss sokong mufti Perak ni. Beliau seorang mufti yang jujur dan ikhlas.