MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

25 Mac 2009

Usaha terdesak : Godam Friendster saya - Saiful Bukhari

Kepada sesiapa telah terbaca email/surat/buletin di Friendster bahawa kononnya saya telah ''bertaubat'' kerana telah memfitnah DSAI, saya dengan sekeras-kerasnya ingin menegaskan bahawa segala kandungan surat tersebut adalah satu pembohongan besar.
Ia merupakan satu FITNAH JAHAT! !

Dakwaan saya terhadap DSAI bukannya satu fitnah, 1 july nanti akan terjawab segalanya.

Ini adalah usaha terdesak PIHAK2 tertentu bagi mengelirukan rakyat.. Ia juga jelas mempunyai agenda2 tertentu selain daripada memfitnah saya.

Semoga Allah s.w.t menghukum para penganiaya ini..

Laporan Polis akan menyusul.


p/s: Terima kasih kepada rakan2 saya di Friendster dan penghantar komentar kerana telah memaklumkan perkara ini kepada saya. Jika benar dakwaan bahawa Friendster ini mudah untuk digodam, maka saya akan menutup akaunnya.

sumber - mohdsaifulbukhari.blogspot.com


Tiada ulasan: