MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Mac 2009

Anwar Ibrahim, Menteri Parlimen Persekutuan Malaysia?

Ooh..inilah ropanya bentuk lobang hidong Menteri Parlimen Persekutuan Malaysia yang tidak hadir acara Perasmian Parlimen negaranya sendiri? Walaupun ropamu tidak kukenal tatapi lobang hidongmu tatap menjadi pojaan hatikuu..sukma wa al bukhari..

Penulis kelakar melihat cara nama Anwar Ibrahim Al Saiful Bukhari dalam Forum Dunia Islam-US 2009 di Doha, Qatar.

Nama Al Saiful Bukhari ditulis sebagai Minister of Parliament,Federation of Malaysia dalam laman aturcara Forum tersebut. Setahu penulis,Al Saiful Bukhari ini hanyalah Member of Parliament.

Paling-paling kuat pun tulislah, Ketua Pembangkang Parlimen Persekutuan Malaysia.Tetapi, yang ditulisnya Menteri Parlimen Persekutuan Malaysia. Bila masa Al Saiful Bukhari dilantik menjadi Menteri Parlimen kita pun tak tahu.

Setahu rakyat,Anwar Ibrahim Al Sukmawi cuma Ahli Parlimen Permatang Pauh. Adakah mungkin kerana semua dalam sesi itu yang paling koman pun, Timbalan Perdana Menteri Iraq, Barham Salih?

Tetapi, kalau ikut jejak langkah Madeleine AlBright pun ok juga. Taruh sahaja bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia.Tidaklah segan apabila berjumpa Yahudi-yahudi Agung dunia dalam Forum itu. Ada yang kata kerana hendak berjumpa Yahudi Agung,Al Saiful Bukhari sampai tidak peduli upacara perasmian Dewan Rrrrakyat.

Oleh kerana ia sidang besar bersama Yahudi Agung, tidak pun,Al Saiful Bukhari boleh beritahu aparatnya di Qatar,supaya letakkan sahaja dia sebagai Perdana Menteri Malaysia 16 September. Barulah terangkat sikit, tapi 16 September bila dan yang mana tak tahulah.

sumber - Maharajazhou


6 ulasan:

Generasi Pejuang Bangsa berkata...

maklumat yg menarik oleh AIDC

rupanya berlagak juga Anwar ini menipu pemimpin dunia luar mengatakan dia Menteri Parlimen Persekutuan Malaysia ..

Mat Nasionalis berkata...

Inilah sifat seorang hipocrit yang sanggup buat apa untuk menipu dunia. dan cubaan untuk mendapat publisiti murahan. Apa lagi yang anwar peliwat ini akan buat dimasa yang mendatang ini. Sama-samlah kita tunggu lihat telatahnya.

oyabun berkata...

Salam..

Bukan sahaja rakyat Malaysia yang ditipu dan tertipu oleh Al-Juburi ini, malah Pak Arab dan masyarakat dunia am nya juga telah tertipu dengan sandiwara politik Sri Ram Juboq. Sejak bila pulak dah jadi Menteri Parlimen Malaysia. Adakah ianya Menteri Bayangan Baru Kerajaan PR? Oii..Nuar buat malu Malaysia saja..awat hang tak wakil kerajaan Amerika ke Israel dan hang istiharkanlah diri hang Menteri Sontotke..Menteri Pembunuhan beramai-ramaike..apalah nak jadi dengan hang ni Nuar..memang hang dilahirkan untuk menipu orang ka? Muka tak tau malu..buat malu kampong aja..awat hang ni ketegaq sangat oiii.. Wallahuallam..

Unknown berkata...

Kah..kah..perasan tahap gaban anwar

Dah gila ising agaknya..kempunan nak jadi PM...jadi menteri Parlimen Persekutuan Malaysia pun jadi la..menteri angan-angan mat jenin

Unknown berkata...

anwar laknatullah.....

bawa2 la bertaubat.....
jangan taubuat

Unknown berkata...

anwar laknatullah

bawa-bawa la bertaubat

jgn taubuat