MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Feb 2009

Ketika parlimen bersidang..Anwar masih berforum dengan Amerika..



Ketika majlis perasmian mesyuarat pertama penggal kedua Parlimen ke-12 hari ini (16 Feb) berlangsung, Anwar masih lagi di Doha. Katanya terlepas penerbangan.

Yang Dipertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin merasmikan sidang parlimen, tanpa kehadiran Ketua Pembangkang, Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Tak kan lah kebencian Anwar kepada Sultan Perak, hinggakan kehadiran Yang Dipertuan Agong pun mahu diboikot ?

Anwar kata, dia nak memartabatkan raja-raja Melayu semasa ucapannya dalam Kongres PKR baru-baru ini, tetapi tindak tanduknya semasa kes Perak dan terbaru sidang parlimen, tidak mencerminkan begitu.

Ketika Pakatan Rakyat mengadakan bengkel pemaufakatan PKR, PAS, DAP, sejak semalam (15 Feb), semua pemimpin besar PR hadir kecuali ketuanya Anwar Ibrahim.

Anwar yang cadangkan tarikhnya, gesa dirapatkan hubungan antara ketiga parti, tetapi Anwar juga yang tidak hadir.

Tak kan merajuk dengan gesaan Karpal yang desak Anwar letak jawatan sebagai Ketua Pakatan. Kata Karpal, Anwar tidak bermoral..perlu bertaubat dan perlu letak jawatan segera dan PR perlu mencari calon lain sebagai ketua..

Berdasarkan tindak tanduk Anwar di Perak, tidak hadir sidang pembukaan parlimen, tidak hadir mesyuarat PR, maka kata-kata Karpal adalah benar..

Ketika Anwar sedang berforum dengan Amerika, masalah partinya sedang berkecamuk. Gambar-gambar bogel exco PKR Selangor-Elizaberth Wong sedang disebar luas. Macam mana gambar exco PKR berbogel boleh tersebar. Adakah ahli PKR tidak beretika dan mengambil calon tangkap muat tanpa mengira soal personaliti ?

Sebelum ini Zul Hassan aktivis PKR yang memegang jawatan dalam Majlis Daerah Perak pernah berbangga dengan mengatakan "seks seperti menerima sedekah" ketika dia melakukan perlakuan seks dengan seorang wanita Cina.

ADUN PKR Pelabuhan Kelang, Badrul Hisham Abdullah juga pernah 'menghilangkan diri' kerana 'ditangkap basah' bersama wanita lain oleh isterinya sendiri .

V.Arumugam, Adun PKR Bukit Selambau yang juga exco kerajaan Kedah juga terpaksa meletak jawatan exco serta mengosongkan kerusi DUNnya apabila kegiatan seksnya dibongkar.

Anwar sendiri sebagai Ketua Penasihat PKR juga masih menanti kes liwatnya di mahkamah, apabila bekas pembantunya melaporkan bahawa dirinya diliwat oleh majikannya.

Inilah wajah sebenar PKR, penuh dengan penyelewengan dan skandal seks.

Seperti kata pepatah, guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari..

Ketidak hadiran Anwar dalam acara penting politik negara, bukan kali pertama. Dulu ketika penamaan calon Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu, Anwar juga tidak menghadirkan diri. Dia ghaib di Turki bersama dengan Erdogan untuk menyusun drama kononnya berlaku permusuhan antara Erdogan dan Simon Perez.

Drama disusun untuk menipu dunia Islam supaya menjadikan Turki sebagai model negara Islam yang boleh mengiktiraf Israel sebagai negara sah.


Anwar tidak mempedulikan soal rakyatnya di Permatang Pauh, tidak mempedulikan Raja-raja Melayu, hatta tidak menghormati Yang Dipertuan Agong, tidak mempedulikan Pakatan Rakyat, yang Anwar peduli HANYA menjaga hubungannya dengan Amerika Syarikat.

Penting sangatkah menjaga hubungan dengan Amerika hingga sanggup ketepikan sidang parlimen, PR dan masalah parti sendiri ?

Penting sangatkah menjaga hati Madeline Albright, si Yahudi tua yang sudah tidak bergigi ?


US-Islamic World anjuran Brookings Institution dan Saban Center for Middle East Policy, di Doha, Qatar


Jawabnya memang penting, kerana program US-Islamic World adalah anjuran Brookings Institution dan Saban Center for Middle East Policy yang dimonolopoli oleh Yahudi Kumpulan Demokrat.

Di belakang kedua-dua badan ini adalah Presiden Bill Clinton. Clinton pula adalah suami kepada Hillary, Setiausaha Negara Amerika sekarang ini.

Clinton juga merupakan god father kepada Barack Obama yang sama-sama dari parti Demokrat.


1998 : Wan Azizah Wan Ismail meminta pertolongan daripada Madeline AlBright, Setiausaha Negara, di bawah Presiden Clinton agar terus membantu suaminya Anwar Ibrahim


2009 : Anwar Ibrahim bersama Madeline Albright dalam forum Brookings Institution dan Saban Center for Middle East Policy di Qatar. Madeline merupakan penasihat US bagi Brookings Institution, manakala Anwar Ibrahim pula merupakan penasihat antarabangsa Brookings Institution.

Apa pula kaitan dengan Madeline Albright ? Madeline AlBright adalah bekas Setiausaha Negara pada zaman Bill Clinton dan sekarang menjadi Pengerusi National Demokractic Institute (NDI) yang banyak membantu Anwar dan PKR di Malaysia.




Anwar bukan nampak Madeline Abright, tetapi Anwar nampak siapa di belakang Yahudi tua itu iaitu Barack Obama dan Hillary Clinton.

sumber - NTanwar, aidcclub


Artikel lain berkaitan :

1. Anwar, agen Amerika yang masih sibuk urusan luar negara..


2. Saya kini Memenuhi Undangan Forum di Qatar - Anwar Ibrahim

3. Terlepas penerbangan Anwar tidak hadir pembukaan sesi Parlimen

4. Anwar tidak hadir dalam bengkel Pakatan


2 ulasan:

Qazwsx berkata...

banjir 2007 di johor,pak lah di Australia rasmi kedai nasi kandar.hebat bukan?mana lagi keji?

Murai Eijal berkata...

Dek kerana kekebalan BN untuk ditumbangkan, Anwar memilih untuk mencuba nasib di United states of America...

Hahaha, alang2 boleh la beliau menjadi pembancuh kopi Obama.

Kah Kah Kah...