MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

8 Feb 2009

Karpal anggap Anwar tidak layak jadi ketua Pakatan Rakyat



GEORGETOWN: Pengerusi DAP, Karpal Singh, menganggap Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, tidak layak menjadi ketua dalam Pakatan Rakyat kerana mempromosikan tindakan lompat parti.

Karpal, dalam sidang media di sini hari ini, berkata tindakan Anwar mengalu-alukan Adun Bota, Datuk Nasaruddin Hashim, melompat ke Pakatan Rakyat sebelum masuk semula ke Umno mencetuskan ketegangan di kalangan parti dalam pakatan sehingga menyebabkan Perak jatuh ke tangan Barisan Nasional (BN).

sumber - Berita Harian


3 ulasan:

KHAIRUL NAZRI berkata...

Salam Ziarah,

1. Secara peribadi saya berpendapat Anwar Ibrahim tidak layak untuk apa-apa jawatan pun. Ciri-ciri pemimpin yang sejati yang mempertahankan bangsa Melayu jelas tidak terdapat dalam jiwa beliau samda ketika di dalam kerajaan BN dahulu dan juga ketika ini.

2. Oleh itu kenyataan keling harbi karpal Singh adalah sesuatu yang sudah terlambat dan belaiu harus menyedarinya sebelum membuat sebarang pakatan dahulu.

3. Jelas kini bahawa DAP dengan terang-terang menunjukkan taringnya akan sikap dan sokongan selama ini terhadap gagasan PR tidak lebih hanya untuk menguntungkan diri serta bangsa cina sahaja.

4. Kita tidak boleh mengharapkan PAS untuk mempertahankan Anwar kerana parti serta pemimpinnya yang flip-flop macam Pak lah hanya akan mengiyakan sahaja tanpa mampu berbuat apa-apa melainkan hanya berbaring diatas jalanraya serta membaling batu dan kayu.

5. paling tidak PAS akan menggunakan kanak-kanak dan wanita untuk berjuang sedangkan pemimpin mereka duduk di kediaman rasmi dan tidak rasmi berdoa dan bertasbih agar dijatuhkan kerajaan yang selama ini berusaha menjaga kebajikan orang Melayu secara amnya.

Truth prevails berkata...

Anwar Ibrahim is a malice and menace to the country and the people, in fact this hooligan should never be given any positions and seriously not the next prime minister!!

Now you know Karpal!

Tanpa Nama berkata...

Now is not the right time to fight among yourself.

People's Alliance, let's unite and send Najib's regime-would be to hell in the next general election.