MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Feb 2009

Bekas pembantu kecewa tindakan Anwar



Oleh Sinar Harian

SHAH ALAM – Bekas pembantu Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd Saiful Bukhari Azlan kecewa dengan tindakan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim melengah-lengahkan perbicaraan bagi pertuduhan liwat ke atasnya.

Dalam kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh Saiful semalam, beliau mendakwa Anwar sengaja menimbulkan pelbagai alasan yang dilihat memberi kesan kelewatan untuk perbicaraan utama dimulakan.

Pada tarikh pendengaran untuk semakan kehakiman yang sepatutnya diadakan semalam, telah ditangguhkan atas alasan pihak Datuk Seri Anwar Ibrahim ingin membuat permohonan untuk ‘disqualified’ seorang timbalan kanan pendakwa raya untuk mengendalikan kes.

“Saya amat berharap agar pihak-pihak yang terlibat dapat memberi kerjasama yang sepenuhnya dalam perbicaraan utama dapat dimulakan tanpa sebarang alasan,” katanya.

Pada 26 Jun tahun lalu, Ahli Parlimen Permatang Pauh itu didakwa meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1, Desa Damansara Kondominium, No. 99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara.






Tiada ulasan: