MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

29 Jan 2009

Anwar Ibrahim : Mulut sokong Hamas, tetapi hati sokong Amerika ?




Anwar Ibrahim : Mulut sokong Hamas, tetapi hati sokong Amerika ?


Anda perlu hentikan lakonan. Anda perlu jujur dengan diri sendiri, bukan semata-mata untuk mendapat saham politik. Ingat semua rakyat Malaysia bodoh tidak tahu membezakan siapakah yang anda sokong sebenarnya ?

Sebelum ini ketika di PRK KT, anda kata anda sokong Hamas, berbuih mulut anda yakinkan penyokong PAS, anda adalah penyokong Hamas, tetapi beberapa hari lepas, ketika anda menganjurkan Malam Solidariti Palestin, anda pula memakai warna Fatah.

Ketika anda berada di depan khalayak PAS, anda tunjukkan diri anda bersama dengan Hamas. Anda bercakap bahasa Melayu. Amerika tak faham, Yahudi pun tak faham, yang faham hanyalah orang Islam.

Anwar Ibrahim(Malaysia) dan Mahmoud Abbas (Palestin)



Tetapi bila anda anjurkan Malam Solidariti Palestin yang pastinya dirakam foto dan video dan tersebar di seluruh dunia, anda pula sengaja memakai warna Fatah sebagai simbolik sebenar sokongan anda.


Warna dan simbol Hamas


Mahmoud Abbas, rakan sekutu Amerika dan Israel di Palestin dari kumpulan Fatah

Warna dan simbol tentera Fatah


Warna dan simbol tentera Hamas



Memang Amerika dan Yahudi tidak faham apa yang anda cakapkan kerana anda memilih untuk bercakap dalam bahasa Melayu sahaja. Anda memang mahu tujukan kepada rakyat Islam di Malaysia. Tetapi ketika berceramah di Stadium Melawati, pada malam 15 September, anda memilih bercakap dalam dua bahasa, bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris, walaupun yang hadir dalam ceramah anda semuanya rakyat Malaysia.

Mahmoud Abbas (Palestin) dan Ehud Olmert (Israel). Abbas menjadi boneka Amerika dan Israel dalam perjanjian Annapolis Summit yang mengiktiraf Negara Israel


Walaupun anda bercakap bahasa Melayu, tetapi kawan-kawan Zionis anda di Amerika dan Zionis di Israel faham sokongan anda, apabila melihat foto dan simbol sokongan anda.




Amerika dan Israel telah lemahkan Palestin dengan pecahkan kepada Fatah dan Hamas dan Amerika telah memilih pendiriannya untuk menyokong kumpulan Fatah supaya berperang sesama sendiri. Anwar juga turut pilih simbol seperti yang dipilih Amerika.

Kenapa anda takut pakai warna 'hijau' ?


Artikel lain berkaitan :

1. Annapolis Summit : Semakin nafi, semakin terdedah pekung Anwar !

2. Amerika taja Mahmoud Abbas menentang Hamas

3. Anwar Ibrahim : Hentikan sifat munafik, anda penyokong Israel !

4. Anwar Ibrahim tandatangani Annapolis Summit, iktiraf negara Israel

5. Anwar Ibrahim & Annapolis Summit 2007

6. Annapolis Summit : Anwar Ibrahim tandatangan cadangan Dua Negara kepada Presiden Bush

5 ulasan:

cik kiah berkata...

anwar...anwar..

Nasib baik aku bukan salah seorang rakyat Malaysia yang bodoh macam penyokong fanatik PKR.

Kalau yer pun nak ambil hati orang PAS, kenapa harus munafik & hipokrit.

Paling kesian & sadis dalam hal ni adalah orang PAS. Kena kencing hidup2 ngan anwar lidah bercabang.

Kalau dah tahu si lidah bercabang tu,kena boleh geng lagi. Pak lebai pun dah pandai main politik ka. Mana perginya syiar Islam.

Kalaulah Hukum Hudud dah dilaksanakan, apa agaknya hukuman kepada orang yang menipu?

zhang ning berkata...

Bapak………
Lihat ladang kita
Terbentang luas subur dan menghijau tanah yang merdeka

Bapak…….
Ini rumah kita
Pusaka peninggalan untuk melindung keluarga yang merdeka

Bapak ….
Yang hendak ku kata
Pengorbanan mu memberikan kami kelahiran yang merdeka
Terima kasihku
Generasi baru

sufi mustika berkata...

apa la yang bodoh sangat manusia kat blog ni...sebab pakai selendang warna macam fatah maka anda adalah fatah..anda makan kfc maka anda adalah yahudi..sah2 kata tidak..macam takde isu je manusia dalam blog ni..kalau lembab apa daya lagi mahu dikata

NTanwar berkata...

sufi mustika hujah anda tidak menyakinkan untuk menidakkan Anwar sokong kumpulan yg Amerika sokong..

Semasa berucap di Malam Palestin, Anwar pilih selendang simbol Fatah. Itu hakikatnya. Anwar ada dua pilihan. 1. tidak berselendang atau 2. berselendang dengan pilih simbol yang difahami oleh masyarkat Barat.

Memang sifat semulajadi Anwar, dia amat teliti dalam pilih perkataan, simbol dan warna yang akan digunakan..

Anwar telah pilih simbol itu. Dia faham maksudnya..

Gambar dan rakaman video merupakan bukti yang boleh dtonton oleh semua sahabat2 Anwar di luar negara (kebanyakannya Yahudi)

Jadi Anwar memilih selendang simbol Fatah, sebagai isyarat kepada sahabat2nya perjuangan Anwar sama seperti mereka.

Banyak bukti Anwar jadi alat Amerika untuk bantu Fatah melemahkan Hamas.

Salah satunya, dceritakan sendiri oleh seorang Yahudi bernama Gershon Baskin dalam web Israel insider.

Yahudi ini kata ketika dua kali bertemu dengan Anwar di Amerika, Anwar mengecam Hamas. Anwar kata Hamas tidak demokratik kerana memiliki senjata. Si Yahudi itu kata, Anwar hanya kritik Hamas, dan bukan Kritik Israel yang juga miliki senjata.

klik di sini

Banyak bukti lain lagi...setakat ini elok anda fahami tulisan Gerhson Baskin itu dulu...

cik kiah berkata...

sufi mustika dah kepanasan

tak payah nak backup boss andalah

semua orang dah tahu dia memang sokong Fatah. Cakap kat depan PAS je sokong Hamas...nak ambil hati PAS.

Sudah tentulah anwar akan lebih menjaga hati Amerika berbanding PAS. Apa yang PAS bagi kat anwar. lainlah Amerika, sanggup bayar berjuta-juta