MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

27 Dis 2008

'Tomboy and Angels' fashion show


++video setakat ini sahaja++





3 ulasan:

nur ilhami berkata...

salam.
melihat video ini, ada dua perkara yang singgah spontan di kepala saya: begitu banyak lagi yang perlu kita lakukan untuk mempertahankan 'kita', dan salah satu caranya ialah melalui penguasaan suara politik.

istiqamah, aidc, istiqamah.
wassalam.

Syaf The Geek berkata...

Yang bangangnya melayu pun join jugak. Ada penonton tu pakai tudung lagi. Na'uzubillah. Bertaubatlah oi.. Bala dah macam2 dah. Takkan tak sedar lagi.

cik kiah berkata...

Iskh..iskh...

Mengucap panjang tengok depa nih

Macam ni ke Islam Liberal yang anwar nak buat tu!!!

Terpesong betullah...

Seram sejuk