MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

20 Dis 2008

Anwar Ibrahim peliwat Azizan Abu Bakar



Anwar Ibrahim peliwat Azizan Abu Bakar


Oleh Yahaya Ismail

Antara mangsa homosesksual Anwar yang paling menggemparkan masyarakat dan seluruh dunia ialah Azizan Abu Bakar, bekas driver Wan Azizah. Azizan mendedahkan kepada umum bahawa Anwar meliwatnya melalui surat Ummi Hafilda Ali yang dikirimkan kepada Perdana Menteri pada tahun lalu. Azizan bersumpah dengan nama Allah sambil memegang surah Yassin di hadapan pegawai Cawangan Khas yang menyoal siasatnya di Bukit Aman dan berkata Allah akan melaknatinya sekiranya dia berbohong. Hingga Anwar tidak berani bersumpah dengan memegang surah Yassin ataupun Al-Quran sepertimana yang dilakukan Azizan. Soalnya mengapakah Anwar takut bersumpah dengan Al-Quran?

Dikatakan Azizan tidak dapat menahan tekanan jiwa yang amat sangat setelah diliwat berkali-kali oleh Anwar bukan atas kerelaanya tetapi dipaksa. Kata Azizan yang dianggap jujur dan baik. Justeru itu dia berhenti sebagai driver Wan Azizah setelah berkhidmat selama empat tahun. Bila berpindah kerja sebagai driver kepada Azmin Ali, setiausaha sulit Anwar, dia dapati Anwar pula mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar, isteri Azmin. Akhirnya melalui Ummi Hafilda dan keluarganya (tidak termasuk Azmin dan ayahnya mereka) kisah asmaradana Anwar yang luar biasa ini menjadi pengetahuan umum bila warkah Ummi dan Azizan kepada Perdana Menteri tersebar luas di khalayak ramai.

Khalid Jafri pula memuatkan surat itu dalam bukunya yang kontroversi "50 Dalil Mengapa Anwar tidak Boleh Menjadi PM". Anwar membawa perkara buku Khalid ke mahkamah maka segala rahsia peribadinya pun mula terbongkar satu demi satu. Segala pendedahan hubungan homoseksual Anwar yang didedahkan dalam mahkamah oleh Azizan memang mengejutkan orang ramai.

Rakyat Malaysia dan masyarakat dunia tentulah terkejut dengan pendedahan Azizan itu. Barangkali ada antara geng reformasi juga terbeliak biji mata bila membaca pendedahan Azizan di mahkamah. Tapi kalau minda setengah dari budak-budak reformasi ini masih tertutup dan tidak mahu melihat sinar kebenaran maka selama-lamanyalah akan menegakkan kemungkaran kerana membela seorang pemimpin yang mengamalkan homoseksualiti.

Azizan sanggup menghadapi orang ramai, media massa dan soal siasat dari peguam-peguam bela Anwar untuk menegakkan keadilan dan mendapat pembelaan. Dia sanggup memikul rasa malu sebagai mangsa liwat Anwar kerana hendak menegakkan kebenaran dan tidak mahu rakyat ditipu oleh seorang tokoh yang bertopengkan agama tetapi mengamalkan homoseksualiti. Risiko yang dihadapi Azizan sangat besar tetapi dia masih sanggup menghadapi segala cabaran dan ugutan demi mempertahankan maruah dirinya, agama dan negara yang tercinta.

Tapi yang mengejutkan rakyat ialah pendedahan Azizan bahawa dia diliwat secara bergilir-gilir oleh Anwar dan lepas itu Sukma di Tivoli Villa, kondo kepunyaan Sukma!

Kalau ini benar bermakna bekas Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan merangkap Timbalan presiden UMNO merangkap bekas pemimpin ABIM rupa-rupanya enjoy melakukan persetubuhan sejenis lebih dari dua orang!

Wow, hebat, hebat seratus kali hebat! Kalah Clinton dibuatnya. Apakah perkara ini patut dimasukkan ke dalam buku Guiness World of Records?


AIDC memetik buku tulisan Yahaya Ismail bertajuk "62 Dalil Mengapa Reformasi Anwar Gagal", Penerbitan Usaha Teguh Sdn Bhd, Petaling Jaya, 1999.



2 ulasan:

Truth prevails berkata...

It makes sense - why this guy loved a Muslim liberal's country and always abroad!!!*ngeh ngeh*

Panglima Perang Cyber berkata...

tak sangka cempedak jadi nangka