MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

2 Nov 2008

Zulkifli Nordin tinggalkan PKR ?




Zulkifli Nordin tinggalkan PKR ?


Peguam Zulkifli Nordin yang juga merupakan Ahli Parlimen PKR Kulim seringkali ditegur atas pendiriannya yang menyangkut tentang Islam. Beliau yang berdemontrasi di Forum Masuk Islam anjuran Majlis Peguam diambil tindakan oleh PKR. Terkini beliau ditegur oleh DSAI atas kenyataan yang beliau buat dalan temuramah dengan Utusan Malaysia yang mana beliau menyuarakan perlunya perpaduan di kalangan umat Islam tidak kira dari parti politik mana dan kenyataan ini dibimbangi oleh DSAI menimbulkan kekeliruan.

Ketika Salman Rushdie menghina Rasulullah s.a.w. DSAI kata 'dia profound writer' dan menghormati ianya sebagai hasil sastera tetapi bila Zulkifli Nordin membela Islam dan mengajak umat Islam bersatu, DSAI tidak setuju !

Ke mana DSAI mahu membawa PKR ini? Apakah Islam akan terpinggir jika PKR berkuasa? Zulkifli Nordin wajarlah menentukan sikap dan tegas dalam komitmennya membela Islam dan jika PKR bukan wadah yang kondusif dan sesuai untuk itu, maka apalagi tunggu?

Islam Liberal anutan DSAI amat merbahaya untuk masa depan Islam di Malaysia. Dasar liberal yang diamalkan akan sedikit demi sedikit mengikis intipati Islam itu sendiri sehingga Islam akan di"fusion"kan yang mengambilkira pandangan di luar Islam yang sesuai digunakan masuk ke dalam Islam dan asas Islam yang dilihat tidak sesuai akan dikeluarkan sedikit demi sedikit.

sumber - pure-hadharist.blogspot.com

4 ulasan:

HANG LEKIR berkata...

Assalamualaikum,

Anwar Ibrahim amat bahaya jika jadi P.M di negara ini

Memang patut Y.B Zulkifli membela agama Islam yg mana ketika ini pihak2 tertentu mempunyai agenda memburukkan Islam sepertimana forum memeluk Islam yg dianjurkan oleh bar council

Begitu juga penghapusan tulisan jawi di papan2 tanda oleh teresa adalah satu usaha menghapuskan identiti Islam

Tanpa Nama berkata...

zulkifli kau pun dah nak kena buang dah.. sama macam ezam..tunggu apa lagi..keluar PKR.. jadi bebas pun tak apa..sama2 kita tolak musuh agama,bangsa dan negara ini

Panglima Perang Cyber berkata...

bagus dan itulah tindakan terbaik zulkulim utk kepentingan agama dari dipijak2 oleh politikus yg sering menjadikan warisan berharga sebagai gadaian utk keuntungan politik mereka.

Panglima Perang Cyber
http://penembak-tepat.blogspot.com

bungaraya berkata...

ASTAGHFIRULLAH AL AZZIM.
ANWAR PATUT DIHUKUM pancung oleh Taliban Malaysia.

Ini yang saya selalu kata,
...musnahkan demokrasi itu jika kerananya orang islam melarat dibumi mereka sendiri.....

Apakah ertinya perjuangan orang-orang muda ( saluran 3, 4, 5 )sekarang ini jika DSAI merupakan idola mereka dalam perjuangan tersebut. Ternyata jelas DSAI hanya merasakan islam itu mustahak jika ianya membantu perjuangan beliau dalam memertabatkan kaum lain selain melayu/islam.