MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

29 Nov 2008

Kenapa Erdogan Disingkir Di Selangor


++++video ini setakat ini sahaja++++





4 ulasan:

sangtawal berkata...

salam aidc..
alahai tok guru...betul ke Pakatan yang tok guru buat sekarang rahmat dari tuhan?

dah tak ada orang lain lagi ke nak ajak buat pakatan selain keadilan dan DAP?

betul ke tok guru berjuang untuk agama?

malu lah dengan Allah sekiranya tok guru telah lari niat atau prinsip untuk menegakkan islam dan hudud seperti yang tok guru laung laungkan dulu.

Janganlah tok guru gunakan agama untuk kepentingan politik tok guru...tak sampai kemana pun tok guru....mati nanti tok guru bawa kain kapan je masuk kubur...ahli kubur tak panggil pun tok guru mursyidul am pas.....tok guru dan saya akan dipanggil...ya...ahlil kubur........

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) berkata...

melayu ni tuan rumah tapi orang lain yang kutip sewa... tuan rumah kena tipu dan kena buli... terus papa kedana. ataupun sebagai tuan kebun getah dimana kuli yang toreh kaya raya sebab tuan kebun tak tahu apa yang ku li dia buat. maknanya tuan tak smart lah.

melayu ni asal yunan betul tetapi bercampur dengan orang asli melayu proto dan melayu negrito. tengoklah biologi kita dan perangai kita yang susah nak faham macam orang asli kan?

orang melayu ni tak nak jadi tuan tapi sanggup jilat dap. tak mau deb sebab liberalisasi dan reformasi. tak mau bahsa melayu sebab global. tak ngaku melayu dan tak bantu atau sokong bangsanya sendiri sebab kononnya perpaduan. itulah melayu yang kayakan orang lain dan tak sokong kedai bangsanya.tak sokong bos melayu tapi sanggup mati kerana taukeh cina atau india.pas pulak nak buat islam dengan dap. ketuanan rakyat tu... belum tentu melayu jadi tuan... macam singapura lah tu.

itulah melayu yang pelik dan ajaib perangainya... tak pernah bersatu dan sokong melayu sendiri... gilakan psikologi kita... devian namanya dalam psikologi. jiwa hamba atau tiada keyakinan diri. melayu kaya dan pandai dah jadi mat salleh dan tak ngaku melayu dah.. cakap, makan dan hidup cara mat salleh.

pelik melayu ni.

November 29, 2008 4:46 AM

Al Haadi berkata...

nampaknya Pas dah kena cucuk hidung oleh PKR gan DAP

adam d'Ant berkata...

Dahulu, inilah juga suara orang yang mengatakan bila UMNO dalam BN bersama2 dengan MCA,MIC,Gerakan etc dikatakan bersekongkol dengan kafirun...tetapi PR dikatakan mendapat nikmat dari Allah apabila bersekongkol dan bekerjasama dengan DAP,PKR....

Inilah yang dikatakan matlamat menghalalkan cara....bagaikan meludah kelangit...

Itu baru didunia Allah dah tunjuk apa sebenarnya matlamat politics PAS....untuk menegakkan Islam konon, setakat cakap apalah susahnya, budak darjah 5 pun bole sebut...bila kuasa telah berada dalam tangan,HUDUD hilang,yang timbul lebih banyak babi,seks sedekah,arak ok aje..suara2 Islam terus lenyap menyelam atas sifat menghormati rakan2 kafirun dalam PR....so apa bezanya politic TGNA dgn BN?