MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

8 Okt 2008

Kes Liwat : Ke mana menghilangnya penyokong Anwar ?



Kes Liwat : Ke mana menghilangnya penyokong Anwar ?


Apa sudah jadi..?????

Mana pergi penjilat penjilat Anwar Ibrahim?? Mana hilangnya ramai pemimpin PAS? Cuma yang muncul sepertimana biasa hadir ialah seorang wakil dari Kumpulan Erdogan…..

Kenapa tidak ada penyokong penyokong Anwar yang selalunya berbondong bondong mengiringi bekas TPM ke Mahkamah menghadapi tuduhan liwat ini..?? Kenapa semakin susut bilangan penjilat penjilat Anwar?

Why…? Why? Why?

Pagi semalam jam 9.50 sewaktu Anwar Ibrahim tiba di Mahkamah Sesyen K Lumpur untuk prosiding kes liwat beliau, tidak ada lagi penyokong penyokongnya yang datang memberikan sokongan! Hanya seorang Ahli Parlimen PKR iaitu Tien Chua dikatakan berada disana untuk mengiringi Anwar serta isterinya Wan Azizah. Manakala seorang lagi pimpinan parti, S Manickavasagam Ahli Parlimen Kapar pula secara kebetulan terpaksa hadir ke Mahkamah Tinggi untuk menghadapi kes beliau yang disaman oleh bekas Ketua Polis Daerah Sentul, K Kumaran.

Mengikut laporan yang Blogmaster terima, sejak awal pagi lalu lintas ke Kuala Lumpur tidak mengalami kesesakan berbanding dengan sebelum ini sekiranya ada prosiding kes liwat Anwar Ibrahim.

Manakala sejak kelmarin di website PKR dan blog Anwar sendiri sudah mewar warkan supaya penjilat penjilat mereka datang beramai ramai tetapi, hampeh…

Apakah penjilat penjilat Anwar sudah mula bosan dengan sandiwara Anwar yang GAGAL menjadi Perdana Menteri setelah berjanji sakan ianya akan berlaku pada 16 September…?

Inikah tanda tanda kejatuhan “kerajaan langit Anwar” yang tidak pernah berpijak dibumi yang nyata…?

Sejenak menyingkap semula ke blog Anwar sebentar tadi Blogmaster dapati ARAHAN terbaru dari Pejabat Anwar Ibrahim “merayu dan mengemis” agar penyokong penyokong Anwar berkumpul 8 Oktober jam 11 pagi di Kompleks Mahkamah Jalan Duta untuk berikan sokongan kepada Anwar Ibrahim……

Blogmaster juga mendapat maklumat bahawa sms dikalangan ahli ahli Pakatan Rakyat dah mula beredar dan mohon diforwardkan kepada seramai mungkin untuk ke Mahkamah beri sokongan kepada bakal Perdana Menteri “mereka”
Kesian….!

sumber - medan-info-kita

Tiada ulasan: