MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Okt 2008

Apabila PKR memerintah


+++setakat ini sahaja video ini+++





3 ulasan:

kulaan berkata...

Kenapa anwar tidak mengaku bahawa dia tidak terlibat dengan kes Liwat itu...

ini cerita daripada orang yang mengetahui tentang Anwar bahawa apabila dia keluar daripada jel setelah itu buat rawatan sakit tulang belakang.Anwar telah meminta seorang pakar perubatan tradisonal cina mengubat beliau dan ini diakui pengamal perubatan cina itu bahawa "anu"atau kote Anwar tidak boleh klimaks lagi...

Itu sebab beliau tidak mengaku dan beliau tahu jika berubat secara melayu mungkin rahsia ini bocor kerana orang melayu ini tidak pandai berahsia

anonymous berkata...

ehh.. heran la kulaan.
Aku pun dengar cerita daripada orang yang sama mengatakan yang dia tipu kow kow orang dengan mengatakan sakit belakang "untuk simpati dan naikkan namanye la konon" sambil ketawa dia beritahu orang yang sama beritahu ko tu!
Lepas tu memang dia pergi jumpa pakar perubatan tradisional cina kat Lorong haji taib. Tabib tu urut anu dia dan kasi hand job lagi!!
Tapi sebab tabib tu tak bertauliah dan yang-ying atau chi yang dibagi pada anwar telah menyebabkan anwar suka lelaki.
Jadi dia dah rasa bersalah dan nak mengaku lalu bagi tahu Karpal , kit siang dan Nik Aziz.
Tapi biasalah. Bila bagi tahu orang kapir dan ulamak lantik sendiri ni pasti nak gunakan melayu bodoh anwar ni. tu la pasal anwar ni cerita kat orang asing dan kapiaq kerana "kan melayu tak pandai berahsia dan abih cerita kat bangsa lain sbb nak tunjuk power dan tak percaya bangsa sendiri"
tak gitu kulaan?

madusolo berkata...

Ya begitu ke??????????

Tapi hang tau, Tabib Cina pun tak boleh simpan rahsia ke?? macam tabib Melayu. Sebab tu hang antara orang pertama yang tau.