MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

13 Okt 2008

Anwar: Tiada usul undi tidak percaya

Oleh G. MANIMARAN

[DIKEMAS KINI] PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menghabiskan masa lebih sejam untuk membahaskan Ucapan Bajet 2009 berkata, Pakatan Rakyat tidak akan membawa usul undi tidak percaya ke atas Perdana Menteri dan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Sebaliknya Ketua Umum Pakatan Rakyat itu berkata, pihaknya akan memfokus terhadap Bajet 2009 terlebih dahulu.

"Kami hendak menumpukan pada bajet dulu," kata Ketua Pembangkang di Parlimen itu pada sidang akhbar di lobi bangunan Parlimen tengah hari ini.


Kira-kira sejam sebelum Anwar menyatakan demikian Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menyifatkan tarikh baru yang diumumkan pembangkang untuk menubuhkan kerajaan baru sebelum Hari Raya Aidiladha Disember ini sebagai satu kenyataan yang tidak boleh diterima dan mengarut.

Petang ini Anwar akan menyambung perbahasan ke atas Ucapan Bajet 2009 yang sebelum ini dibentangkan oleh Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi selaku Menteri Kewangan.

Kini Menteri Kewengan ialah Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak.

1 ulasan:

zek berkata...

Salam

Ehh boleh bersabar pulak dato seri kali ni. Biasanya cakap2 dia pada media mcm dah tak sabar nk jadi PI EMM. Kali ni boleh pulak kasi line utk bajet 2009 dulu. Pelik ni....