MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Okt 2008

Anwar gesa buat sidang khas, nak tukar kerajaan, bila masuk parlimen....



Anwar gesa buat sidang khas, nak tukar kerajaan, bila masuk parlimen....


1. PENULIS berada di parlimen sepanjang hari, namun perlu dihigtlightkan di sini bahawa keputusan BN membatalkan petisyen Kulim/Bandar Baharu penuh dengan muslihat. Jika petisyen diteruskan sudah pasti pilihanraya kecil akan diadakan kerana jelas YB Zulkifli telah melanggar peraturan pilihanraya.

2. Apakah ada deal? Umum tahu hubungan YB Zulkifli dengan PKR dan Anwar sudah tidak mesra, Lembaga Disiplin PKR masih menimbang2 jawapan sama ada untuk memecat atau menggantung YB Zulkifli yang melibatkan diri menentang Forum Memeluk Islam oleh Bar Council.

3. Sikap Anwar yang memihak kepada Non-Malay PKR tetapi tidak kepada YB Zulkifli amat melukakan umat Islam.

4. Sebelum ini, penulis telah nyatakan akan berlaku beberapa YB PKR terutamanya yang akan meninggalkan parti itu terutama di Selangor, Kedah, Perak & di peringkat Parlimen. Adakah salah satunya YB Zulkifli? Inikah Rahsia pembatalan petisyen Kulim? Apakah YB Zulkifli sudah dapat Ilham semasa umrah di tanah suci untuk bekerjasama dgn BN, sebagaimana TG Hadi Awang mendapat ilham selepas Solat Hajat untuk bermuzakarah dengan UMNO?

5. Di Parlimen, DS Anwar sebagai Ketua Pembangkang mengambil masa hampir 5 Jam melepas geram selepas 11 tahun. Anwar Tidak pun bercakap perihal Rampasan kuasanya di dalam dewan, hanya di luar dewan Anwar memberi tarikh baru 8/12/2008, walaupun minggu lalu Anwar bercakap di rumah terbukanya tiada tarikh baru. Jelas sekali, Anwar seorang yang tidak berpendirian, putar-belit, dan caca-merba.

6. Penulis dapati YB PKR malas membuat rujukan. Penulis ambil contoh soalan tambahan YB PKR Machang ( Saifudin Nasution ), Fakta2 dalam soalan yang dia ucapkan dalam Dewan sama saja dengan Fakta2 yang dia tanya dalam sidang parlimen 2 bulan yg lalu.Dia masih membandingkn MAS vs AIRASIA, TNB vs YTL sama saja dgn apa yg dia ucap dahulu.

7. Kalau semalam Anwar kata Bajet 2009 sudah menjadi Bahan Sejarah, Bagaimana pula dengan YB PKR yang malas membuat rujukan terkini tetapi masih memberi angka2 lapok?

8. YB Tumpat,Dato Kamarudin Jaafar (SU Agung PAS) memuji-memuja bos lamanya Anwar sbg Ketua Pembangkang, dia tidak pula menyanjung Presiden PAS, sebab itu penulis dapati YB Nasharudin (PAS/Timbalan Presiden PAS) yg duduk sebelahnya Mengerut dahi dan berwajah masam bila Kamarudin mengagung2kan nama Anwar bukan TG Hadi Awang. Barangkali inilah yg dikatakan oleh ahli-ahli PAS sebagai Ahli PAS Berbaju PKR.

Kejayaan Anwar di dalam PAS ialah menginstitusikan team Erdogan yang antaranya diwakili Kamarudin Jaafar ( bekas Pengarah IKD/ dan Husam yang bercita2 menjadi TPM di bawah Anwar.

sumber - Jentayubaka

3 ulasan:

Unknown berkata...

hentam sajalah labu..

ChelsyB berkata...

TUan tuan arrr
Gua milang mutut mutut arr
Pacang pulita lah
OOOO tatak pacang?
Aiyakkk tatak pacang gulap gulita woo...
Apa macam tatak pacang nti gua tatak nampak depan atau bulakang wooo!

Jgn takap gua tatak milang!!!Gua sudah takap manyak kali,ini hali tatak jadi, becok atak lagi,kalau becok tatak jadi,lusa moleh jadi..kalau lusa tatak jadi,tonggeng mesti jadi..hahhahaha

Truth prevails berkata...

Tukar kerajaan?

Emmmm....

Biasalah,masa bercinta semuanya indah,kentut busuk pun dikatakan wangi, sama mcm dgn situasi Al-Juburi dgn angan2 Mat jeninnya,apa saja alasan yang diberikan nya semua diterima dan ditelan bulat2 oleh pengikut2nya yang taksub, walaupun jelas kena kelentung!!