MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

12 Okt 2008

Anwar enggan sebut tarikh tubuh kerajaan

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim kini tidak mahu lagi mengulas mengenai tarikh baru yang ditetapkan bagi Pakatan Rakyat mengambil alih pemerintahan negara daripada Barisan Nasional (BN).

Ketika ditanya pemberita, beliau berkata: "Saya tidak akan sebut (tarikhnya). Pada ketika yang sesuai...kita akan menyaksikan perubahan"


"Kalau rakyat mahukan perubahan... tidak ada kuasa yang boleh menghalang dan menahan," katanya semasa ditemui pada majlis rumah terbuka Aidilfitri beliau di Kelab Sultan Sulaiman di Kampung Baharu di sini.

Di Kota Baharu Jumaat lepas, Anwar yang juga anggota Parlimen Permatang Pauh berkata kerajaan baru akan ditubuhkan sebelum Hari Raya Aidiladha Disember ini, selepas gagal menubuhkan kerajaan pusat pada 16 Sept lalu.

Antara yang hadir pada majlis hari ini ialah Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim, penasihat DAP Lim Kit Siang dan bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Zaid Ibrahim. BERNAMA

Sumber: mStar Online

5 ulasan:

Erotomania berkata...

Statement terbaru dia ni boleh menjatuhkan lagi kredibiliti dia. Sat kata Raya Haji paihtu kata takmo nak umumkan tarikh baru. Dah tak pandai lagi nak putaq kot?

Dia kata esok ada fireworks kat parlimen. Oklah tu. Jom la beramai-ramai kita pi tengok pertunjukan bunga api kat parlimen lepas maghrib? Mana la tau kot-kot ada bunga api special yg bila kembang leh buat imej macam muka dia? Replika dia dah ada kan?

adam berkata...

"One should ask Abdullah, not me, for his reasons of disallowing us to take over"...Al-JUBURI.
----------------------------------
...Hallooooo......look who's talking!!! Only a bonker would step down and respond to your delusion Al-Juburi!!

Ohhh no wonder,you can't wait for your time,back entrance and playing 'back' is your preference aight?

adam berkata...

Not only this old man (read my lips - Al-Juburi @ DASAI) has multiple personalities but is getting worse and needs urgent referral to a psychiatrist!

beruang berkata...

Salam Sejahtela,

Wa tau apa pasat lia sula talak mau sebut talikh. Itu hali, masa pigi Kelantan, 60 libu olang sula tanya depan lia punya muka, pasai 16 September. Lia talak boleh jawab, tapi bagi jawapan kelajaan yang salah. Semua sebab Pak Lah sebab talak mau buat pelsidangan telgempar pada 23 Spetember sepelti yang dia mau.

1. Olang tanya pasai 16 halibulan, tapi lia jawab sebab 23 halibulan. Lu olang bole fikil sendili ini olang ala otak atau talak sebenalnya. Haiyaaaaaa

2. Kemulian, bila olang tanya pasai 1 halibulan Oktober, lia cakap, jangan tanya wa, lu pigi tanya itu Pak Lah. Haiyyaaaaaa..

3.Dulu, olang tanya lia, adakah, Latok Sli penipu. lia jawab, saya bukan gila. Haiyaaaaaa

4. Olang tanya, pasai replika, kenapa talk suluh tulun sebab lamai kata halam. Lia jawab, gambal Pak Lah kena tulun la kalau itu macam.
Haiyaaaaaa

5. Olang tanya pasai mendiang moorthy, lia jawab, Hj. Hadi sama Nik Aziz setuju sama lia .... Haiyyaaaaa

6. Olang tanya pasai Salman Rushdie (Satanic Verses), lia cakap itu kelja adalah satau hasil seni yang hebat. Jadi untuk elak tension masyalakat, Malaysia telpaksa haramkan itu buku. Haiyyaaaaa

7. Lia cakap Pak Lah dan Tun ejen Yahudi, tetapi lia punya connection sama Yahudi semua olang sula tau. Yayasan itu, yayasan ini, pegi luar negala selalu, hidup mewah walau talak kelija.Haiyaaaaaa

8. Lia cakap Saiful cuma coffee boy. Tapi Saiful kata Anwar selalu bawa lia pegi sebelang laut. Hanya untuk bikin coffe, lia sanggup bayar loit untuk apartment mewah selta pelbelanjaan saiful untul pelgi sebelang laut.Haiyaaaaaa

9. Lia kata, saya berjanji akan membela nasib olang-olang Melayu sekilanya saya jadi PM. Depan itu olang-olang Cina sama India dia kata, saya janji mau hapus itu DEB, hak istimewa olang Melayu, Kedaulatan Laja-Laja dan sultan Melayu, beli hk samalata semua agama. Kebebasan belniaga tanpa campultangan kelajaan.
Haiyyaaaaaa

aidc, wa sula penat mau list semua lia punya cakap-cakap boloh. Sebab tellalu manyakkkk maa.

Jadi itulah sebab kenapa lia talak mau bagi satu talikh balu, sebab lia tau olang sulah talak pelcaya. Sekalang, lia sepelti gali kubur untuk dili lia sendili.

Haiyyaaaaaa

adam berkata...

Summarised: Al-Juburi cakap xslupa bikin!

>Cakap mohong..

>Hali2 mau kelentung olang..

>Dia munya kemaluan sudah manyak besat,aiyakkk'?'

>Ini macam pemimpin manyak bahaya lorrr...nti dia hentam belakang lagi manyak susah!!