MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

13 Okt 2008

Anwar Dewa Patung


++++tak perlu klik lanjut+++++






8 ulasan:

Shynaa berkata...

Patutlah anuwar tak marah replika gergasinya mencakar langit,rupa-rupanya dia suka sangat dihadiahkan 'patung'

Nasib baik bukan babydoll..

melor berkata...

Agaknya kalau bagi babydoll pon suka kot, sebab beliau kan suka yang 'jambu.'

beruang berkata...

Salam Sejahtela .

Haiyaaaa, Latok Sli cakap itu bukan patung, itu gambal saja maaaaaaa. Kelajaan saja mau buat issue, lagi konspilasi.

Tapi PKR Batu Caves kasitau itu replika, bukan gambar maaa. Jadi mana satu mau dengar, Latok Sli punya cakap atau PKR Batu Caves. Haiyya.

Lu olang tengok, ini Bapak liwat Penipu Besar punya cakap, olang sula cakap talak elok pada Mufti dan Ulama. semua lia punya pasai. Lu olang sepatutnya sulah nampak lia punya agenda sebenar, iaitu utk pecah belah dan lemahkan olang-olang Melayu dan Islam. Sama dgn itu Agas punya agenda.

Wa amat-amat halap PAS akan gabung sama UMNO demi kepentingan Melayu, Islam dan Malaysia.

Lawan tetap Lawan !!!

Haiyyaaaaaa

samarata berkata...

ANWAR DAN IMPIAN KERAJAAN 3 BERANAK....

A'kum dan Salam sejahtera,
Artikel ini ditulis kerana memikirkan apa yang akan berlaku kepada agama, bangsa dan negara kerana perkembangan politik yang agak tidak menentu kebelakangan ini. Seperti mana yang kita tahu Anwar Ibrahim begitu berangan-angan untuk menjadi Perdana Menteri sehingga tidak mempedulikan tentang apa yang akan terjadi kepada negara. Kerakusan beliau dengan mewujudkan janji-janji dan fatamorgana menyebabkan negara berada dalam keadaan huru-hara. Tuduhan demi tuduhan dilemparkan kepada kerajaan khususnya kepada Pak Lah dan Najib. Tuduhan kononnya Pak Lah mengamalkan kronisme dan ungkapan kerajaan 3 beranak telah dimomokkan kepada rakyat untuk mewujudkan sentimen kebencian kepada Pak Lah. Hakikatnya, sedarkah kita realiti yang berlaku dalam PKR sekarang. Apakah Anwar tidak mengamalkan kronisme dan nepotisme? Kalau kita perhatikan betul-betul, sekarang ini Ketua Pembangkang ialah Anwar, Presiden PKR ialah isteri Anwar iaitu Azizah, dan Ahli Parlimen Lembah Pantai ialah Nurul Izzah. Kalau Anwar memerintah jadi PM, Anwar sebenarnya melakukan kronisme dan nepotisme lebih teruk daripada Pak Lah lagi, kalau Pak Lah hanya menantu sahaja, itupun sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO, tapi Anwar kalau memerintah, dia jadi PM, bini dia jadi Presiden PKR, anak dia jadi Ahli Parlimen, entah-entah jadi Menteri agaknya. Ini baru betul kerajaan 3 beranak, Anwar, Isteri dan Anaknya. Mungkin menantunya pulak akan kaut semua projek-projek kerajaan, siapa tau? Jadi, fikir-fikirkanlah ye. Jgn sampai kita terjerat dengan janji Anwar kononnya nak bagi hak sama rata, janji macam-macam tapi akhirnya yang nganga nanti kita jugak. Kalau dia memerintah, hak sama rata entah ke mana, hak istimewa orang Melayu entah ke mana, Raja-raja Melayu entah ke mana, negara pulak jadi porak poranda. Eloklah lihat kepada realiti dan fikir masak2 sebelum sokong Anwar. Pas pun sekarang dah jadi porak poranda disebabkan Anwar ni. Sampai ada dua puak, satu yang sokong Anwar dan satu lagi tak berapa sokong, sokong sikit2 je. Tak tahu mana pergi Islamnya, negara Islamnya dan serban tok-tok lebai tu bila dah duduk bersekongkol dengan DAP yang memang nyata tak suka Islam dan bantah konsep negara Islam. Jadi, lebih baik PAS bergerak sendiri dan teruskan dengan perjuangan Islamnya dan tak payah pedulikan Anwar ni. Jadi, orang PKR dan Pakatan Rakyat yang tak sedar lagi, sedar-sedarkanlah diri tu. Bangkitlah dari mimpi-mimpi indah dan manis tapi kosong dari Anwar, dan lihatlah serta terimalah realiti dan berpijaklah di bumi yang nyata. Renungkanlah dan fikir-fikirkanlah.

zek berkata...

Salam

Mungkin replika itu dibina sebagai kenang-kenangan utk mengingati dato seri yg bakal menjadi sejarah dalam politik malaysia.
Oleh kerana dia hanya bertitle pm mat jenin maka dibina replika sahaja untuknya. Pembinaan patung sebagai memorial mungkin akan didirikan jika dato seri berjaya menjawat jawatan sebagai pm kelak.

adam berkata...

Hahhaha dia kata kalau replika/gambar skala dia nak diturunkan, gambar2 pak lalalalla pun kena diturunkan jugak....lawak betuilah mcm budak2 berhingus aje perangai Al-Juburi lately...

melor berkata...

Kita mungkin tertawa pada AI sekarang ni, apa2 yang dia janjikan belom ditunai2kan lagi. Tetapi sikap berjaga2 dari pihak kita pula jangan lenyap, sebab AI ni ada saja 'kerja2' yang dia nak buat selagi dia tidak dapat jadi PM. He will do just about anything to get that post, by hook or by crook. Dia tidak akan berdiam diri.

Joyah berkata...

Salam,

Melor... terimakasih kerana mengingatkan kita semua. Ya, saya setuju dengan apa yang anda katakan. Dan insyaAllah, team aidc sentiasa bergerak cergas bagi KATAKAN TIDAK KEPADA ANWAR. InsyaAllah, Lawan tetap Lawan!!!!

Biarkan Anwar dengan isu2 untuk meraih attention. Makin hari, makin terserlah pembohongannya dan kata-katanya umpama hiburan murahan . Rakyat sudah semakin bijak untuk menilai dan memilih yang terbaik untuk mereka. InsyaAllah, benar tetap benar, salah tetap salah, lawan tetap lawan.

wassalam