MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

20 Sep 2008

AnwarGate : 16 September - Tuan Guru Nik Aziz


+++tidak perlu klik lanjut+++





4 ulasan:

ysnizam berkata...

Aikk apesal nik aziz cakap tamoh dok sorang..

kalau dok sorang takder haluan..??

Bior betul.. PAS sorang2 takder haluan ker..??

PAS takder matlamat ker..?
PAS takder objectif parti ker..

kesian.. nik aziz ni pon nyanyok gak ni..

TAIPINGMALI berkata...

Pok Nik mursyidul Am, sama lah levelnya dgn Ketua Umum PKR. Dia sedih lah Stopa Ali kata 916 gagal. sebab Pok Nik yg sama level dgn Anwar mungkin akan bertarik tali untuk jadi PM.. Dah kemaruk kuasa Pok Nik tu..gagal 916 boleh jadi Pok jadi nelayan sungai kelantan, hobi baru untuk tenangkan hati yang duka.

wokyoh berkata...

ha ha ha.....nik aziz...nik aziz...
ore gedebe jah hok pakai cermin mata lagu tu....patut la dia tak nampak apa hok nuar dok kencing dia...dia pakai spek mata atas dahi....baik mustafa ali..tuhan bagi hidayah...nampak dengan mata hati pembohongan nuar ni...

ni lah level mursyidul am pas yang tolol lagi bahlol kecek..kawe demo..kawe demo....budu semangkuk pun habis nik aziz ni...

muktamar korok kering apa nyo....
muktamar kepala hotak dia ...pakatan rakyat bersama kafir harbi untuk menjatuhkan melayu islam....dia pikir islam ni hok milik rasmi dia dan pas saja ke???

ni sorang lagi tok guru hok gila kuasa...ada juga tu agan angan mat jenin nak jadi PM gamaknya....

bila nak resign MB..nyanyok dah tu..jadi tunggangan endogan...

Widuri3z berkata...

Kenapalah Tok Guru ni...fanatik sangat ngan 16 Sept...marah sungguh dia..Pulak tu masih percaya kat Anwar lagi, hingga sanggup bergaduh sesama mereka kerana kuasa punya pasal..

Agaknya Tok Guru ni dah kena jampi dgn Si licik Anwar...Sedarlah Tok Guru sblm terlambat...