MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Jul 2009

TopStory Anwar - Peguambela Anwar 'ghairah' Berhujah Di luar Mahkamah


++video setakat ini sahaja++





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anwar dengan team laywernya berjaya membuat trick gaban menangguhkan sidang kes beliau. kali ke-4 dengan alasan bodoh beliau.. lead counsel gt MC.. ada 7 lawyer buruk beliau yang boleh meneruskan hujah untuk permohonan mengarahkan pendakwaraya memberikan item-item kes liwat. yang herannya Hakim memberikan kebenaran untuk penangguhan dibuat defenden.. KENAPA??

Lebih baik hakim tersebut ditukarkan sebelum 15julai ini bagi mengelakkan daripada dana rakyat dipergunakan untuk satu lagi penangguhan kerana anwar sakit, atau sivarasa demam kus-kus dan banyak lagi auta yang dorang akan lakukan.. saya tidak bersetuju penjenayah seperti peliwat dan penyalah guna kuasa politik diberikan keutamaan dan keistimewaan dalam kes ini. Pesalah yang didapati bersalah dan pernah dipenjara dalam tempoh yang lama tidak mempunyai kredibiliti yang tinggi.. erti ringkas PENIPU BESAR. Hakim perlu merujuk kes-kes lepas tanpa mengira status penjenayah kerana ianya seperti menghina mahkamah dan integritinya.