MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

13 Ogo 2008

Soalan untuk Anwar : Benarkah Anwar tidak bermoral?


+++++tidak perlu klik lanjut++++++





5 ulasan:

NORA berkata...

Assalamualaikum wrt. wbt....

Pendedahan Dato' Nalla seolah-olah menggambarkan kekecewaan beliau terhadap Anwar yang seolah-olah tidak menghargai persahabatan dan pengorbanannya menutup segala perlakuan keji Anwar selama ini.

Jika tidak silap, Dato Nalla juga amat kecewa dengan tindakan Anwar yang memberi laluan kepada Mohd Azmin bertanding jawatan Naib Presiden PKR pada pemilihan parti walaupun pada awalnya bersetuju supaya beliau bertanding jawatan berkenaan atas usaha keras beliau berkempen ke seluruh negara.

Bersikap mesra pengguna, bukannya mesra tulen, Anwar seolah2 menggunakan semua peluang yanga ada untuk mendapat sokongan dari pelbagai bangsa.

Wassalam

Unknown berkata...

apa ni blog ni kutuk2 pemimpin islam ni....ish2..korang ni... x baik tau....tuhan marah.... x tau ke?lepas ni jgn buat lg ek?

lyrxxx berkata...

askar pencen batu 10.

malaysia kini kucar kacir angkara DSAI yang langsung tidak memikirkan keharmonian malaysia. apa yang ada dalam kepala beliau hanyalah kuasa langsung tidak memikirkan tindak tanduknya selama ini menjejaskan keharmonian.Cukuplah menuduh itu ini pada kerajaan. kepada penyokong DSAI bukalah minda anda . kita pernah dijajah secara peperangan dan kini kita dijajah secar minda .

sheena berkata...

dear faizhensem,
Kalau Anwaribrahim nak dikategorikan sbg. "pemimpin Islam", he has to behave like one, dan tak berkiblatkan USA. Yang USA (bukan negara Arab-Muslim) dok sergah kita utk.jaga Anwar baik-baik tu, apa hal? Hak asasi USA pun tak betul,eg. Guantanamo.
Fikir2kan lah.....

Unknown berkata...

Anwar adalah seorg pemimpin yang bertopengkan Islam....
Pendedahan dalam video tersebut membuktikan bahawa Anwar seorg yang hipokrit...
Nalla dah kenal 30 tahun, so mesti dia yang lebih mengetahui hobi dan minat Anwar.....
Anwar depan kita je nampak baik...tapi belakang kita dah jd manusia yang bertopengkan setan..