MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Ogo 2008

Anwar & Saiful Pasangan Gay


Anwar & Saiful Pasangan Gay

Oleh ulitmayang

Pasangan yang terlibat dalam perbuatan liwat , meliwat dan diliwat atas dasar suka sama suka , kalau tidak silap dipanggil pasangan Gay. Adakah Anwar dan Saiful adalah pasangan GAY ?

Anwar telah dituduh di bawah Seksyen 377B Kanun Keseksaan adalah melakukan perbuatan itu atas dasar 'suka sama suka'..

MAAF, ulasan ini menjadi sedikit kotor. Tetapi kerana ia merupakan fakta. Maka tidak dapat tidak , takrifan sebenar harus dihuraikan.

Tuduhan dan kenyataan
Perbuatan liwat dibuat atas dasar suka sama suka , dalam kes di atas , Anwar telah meliwat saiful. Ini fakta yang dipresent ke mahkamah.

Persoalaan
Adakah kemungkinan Saiful juga meliwat Anwar ?

Ulasan
Sekiranya , seperti dituduh , Anwar telah meliwat Saiful , adakah masa – masanya Saiful juga akan dan pernah meliwat Anwar ?

Ini kerana tuduhan ke atas Anwar , menyebut beliau telah meliwat Saiful , atas dasar ‚SUKA SAMA SUKA’Kita lupakan dulu soal penafian Anwar.

Giliran Saiful meliwat Anwar
Maka , kebiasaannya dan sudah tentu ada masa - masanya Saiful juga meliwat Anwar.

Adakah ini mungkin terjadi bagi pasangan GAY , iaitu “SUKA SAMA SUKA“ ?

Ini kerana semua perbuatan ini adalah atas dasar “SUKA SAMA SUKA“ , maka keseronokan dan nikmat meliwat harus juga dirasai oleh Saiful . [ kerana orang yang diliwat , rasa – rasanya lah tidak mendapat nikmat .....andaian sahaja]

Betul , Saiful juga kepada rasa “KESEDAPAN“ , “NIKMAT“ dan “KESERONOKAN“ , ini lah keadilan yang dimaksudkan oleh Menteri Dalam Negeri , iaitu Saiful perlu diberikan keadilan.

Adalah tidak adil sekiranya pasangannya tidak merasa “KESEDAPAN“ , “NIKMAT“ dan “KESERONOKAN“Mana aci Anwar saja yang merasa “KESEDAPAN“ , “NIKMAT“ dan “KESERONOKAN“ , kalau itu yang difahami oleh pihak – pihak yang terlibat dalam projek liwat 2 ini .

Keadilan mesti diberikan juga kepada Saiful. Masa Saiful di liwat sebanyak 8 kali , seperti yang dia pernah sempat bilang dan catat , ianya sudah tentu dijangka tidak merasa nikmatnya , melainkan “KESAKITAN“ sahaja.

So , dalam hal ini berapa kali pula Saiful meliwat Anwar , sepanjang tiga [3] bulan beliau bekerja di pejabat PKR ?

Kalau bagi pasangan suami isteri yang sah , kalau dikira malam – malam sunat untuk membuat hubungan seks yang normal , iaitu mengikut malam – malam yang disunatkan , ialah malam isnin , khamis dan jumaat , kecuali yang sekali – sekala terbabas , mungkin lebih daripada itu.

Ok, kita ambil , yang normal , dalam satu [ 1] minggu, 3 kali , maka untuk sebulan didharab dengan 4 , jadi jumlahnya 12 kali Untuk tempoh masa 3 bulan , maka didharab dengan 3 , jumlahnya 36 kali.

Berbalik kepada kes Saiful , beliau hanya sempat mencatat dalam buku 555nya , beliau hanya sempat diliwat sebanyak 9 kali sahaja. Mungkin yang lain tidak dicatat.

Tetapi , sekiranya ia dibuat atas dasar „“SUKA SAMA SUKA“ , kadar kekerapan 9 kali , adalah diluar tabie , iaitu bagi pasangan GAY yang normal, yang seharus dan sepatutnya lebih daripada itu.

Tidak dinyatakan berapa kali pula Saiful meliwat Anwar.

NOTA

1. Anwar yang asalnya dijangka didakwa di bawah Seksyen 377A ataupun Seksyen 377C Kanun Keseksaan, berkaitan denganperbuatan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii.

2. Jika sabit kesalahan di bawah Seksyen 377A, tertuduh boleh dihukum penjara maksimum 20 tahun dan dirotan manakala Seksyen 377C pula membawa hukuman tidak kurang lima tahun dan tidak lebih 20 tahun dan boleh dikenakan hukuman dirotan.

3. Seksyen 377A dan 377C tidak membenarkan jamin diberikan. Bagaimanapun di bawah Seksyen 388 Kanun Prosedur Jenayah, mahkamah boleh membenarkan jamin.

Permohonan maaf
Kepada DSAI , DSWA , Keluarga , PKR dan seluruh rakyat Malaysia , di atas ulasan ini

baca artikel asal di Tranungkite

12 ulasan:

farah berkata...

kepala bapak kau main tuduh2 org tanpa bukti, kalau macam tu aku boleh cakap bapak kau liwat kau!

farah berkata...

siapa upah korang buat blog ni babi!

Tok Pawi berkata...

Lambang salah la bro. Tu venus, untuk pompuan. Mars utk laki, lambangnya bulat dengan arrow pacak ke atas. Harap maklum. Ingat, dua2 arrow pacak ke atas, serong sikit la.... 60 darjah

Tok Pawi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Stan berkata...

BUat senang...tak ada otak..otak babi

IBelieveInPeace berkata...

bukan blog ni yg buat...artikel asal kat tranungkite.net..x bace ke??blog tuh utk org2 PKR jugak...yg penting anwar x boleh jadik pm...x kisah ke dia liwat ke x...tp nampak sgt anwar ni giler kuasa je...menggadai maruah negara dan bangsa..dan agama?hmmm entah..

NORA berkata...

Assalamualaikum ....

Para pembaca dan penyokong budiman.. Sebelum nak bagi komen, adalah lebih baik article tersebut dibaca dan difahami dengan mendalam. Kalau setakat nak memaki tanpa fakta atau hujjah yg logik, lupakan saja. Tak kemana pun kata-kata anda and lagi orang mengakui bahawa pengikut "One Eye" sememangnya taksub dan emosi.
Joe, aku setuju... apa-apa pun,
Anwar dan juga sekutunya DAP takkan sekali-kali jadi PM . Ramai yang telah mengakui hakikat ini.

Wassalam

bisu berkata...

Pembetulan sikit. Pihak pendakwaan belum kemukakan fakta di mahkamah lagi. Yang ada hanya pertuduhan. Untuk buktikan pertuduhan, barula pendakwaan akan memanggil saksi untuk memberikan keterangan (fakta) kepada mahkamah.

Unknown berkata...

HAIYAA.. WA MANYAK SETUJU LOR... ITU KALAU PASANGAN BARU BERKAHWIN, HALI HALI MISTI MAU MAIN LOR.. ITU KALAU 3 BULAN MAIN 9 KALI ITU BUKAN SUKA SAMA SUKA MAA..

APA PASAL LU ORANG TALAK SUKA INI PENDAPAT PANGGIL "BABI"?

LU OLANG TAU TAK APA ITU MAKSUD BABI??
"BABI = BRADER ANWAR BIN IBRAHIM" LORRRRR.

HAIYAA.. BILA MAU MAKI LU LAGI MAU SEBUT ITU NAMA GLAMOUR.

jibraundalambotol berkata...

hoi bengong,

artikel tu ok la, cuma yg tak ok tajuk dgn gambar tu sapa yg buat?? patutnya dihujung tajuk tsb ada tanda soal(?), baru betul, gambar tu tak baik la buat macam tu.
itu menunjukkan depa macam pasangan homo.

Sapa yang buat/terlibat dalam penghasilan blog ini boleh disebat 100 kali kerana menuduh zina.

Segeralah bertaubat.

Unknown berkata...

Mohd. Najib? Nama ko je Islam, tapi fikiran macam Mustafa Kamal Attartuk. Memang sah ko ni perangai mcm Anu war, nak jual agama, bangsa dan negara kepada puak2 kafir. Tukar la nama ko jadi Xavier S. jayakumar, lagi bagus. Kesian mak bapak ko. Silap bagi namaIslam kat ko.

ANwar Ibrahim punya kerja la ni.... Manusia kafir harbi (kafir yang wajib diperangi) ni takkan diam selagi azan boleh dilaunkan 5 kali sehari dan doa dibacakan dalam permulaan majlis rasmi. Anwar membisu sebab bagi dia, lantak pilah Islam nak hancur, yang penting, aku jadi PM! Sejak PR menang 5 negeri, korang perasan tak, kafir harbi ni dah mula main kasar. macam-macam nak cabar, termasuk peguam Anu war dalam kes liwat 2008, Latheefa Koya. Nama Islam, pakai tudung, tapi maruah Islam dia relaks jer condemn.Join sekali kafir harbi majlis Peguam Malaysia lawan klausa agama Islam dalam Perlembagaan Persekutuan. Aku rasa, Latheefa ni dah kena fuck ngn peguam-peguam kafir harbi dalam Malaysian Bar Council, sebab tu dia berlakon baik dengan pakai tudung. Peguam macam ni Anu war amek utk defend dia lawan kes Saiful? Hmm..nampak sangat Anu war ni jenis tak kisah pasal agama. Latheefa Hooker ni buat pengetahuan korang antara orang kuat PKR, Parti Mata Satu @ Parti mata Dajjal.

Semoga Allah laknatkan LAKNATULLAH ANWAR BIN IBRAHIM !!

Allahuakbar!!

Unknown berkata...

WA MAU KASI KOMEN.. ITU LAMBANG DALAM GAMBAR ITU LAMBANG LESBIAN LAA.. BUKAN GAMBAR GAY.