MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Ogo 2008

Amerika perlukan kamu..


++++tak perlu klik seterusnya+++++





1 ulasan:

zek berkata...

Mungkin ramai yg sudah didedahkan dengan matlamat NEW WORLD ODER, One World Religion, One World Goverment. Bagi yang baru berkenalan secara ringkasnya New World Oder ialah satu perancangan rapi utk menubuhkan negara Yahudi israel melalui kaedah2 perundangan antarabangsa dan sekiranya tidak berjaya maka kaedah paksaan akan digunakan.
Untuk menjayakan matlamat ini maka sudah tentulah ada moderator moderator terpilih yang menjayakan misi besar dan penuh rahsia ini.

Amschel Rothschild pernah berkata:

“Let me issue and control a nation’s money and I care not who writes it’s laws”. Bermaksud: “Izinkan saya mengeluarkan dan menguasai wang negara dan saya tidak akan peduli siapa yang menentukan undang-undang kewangan”.

Siapa rothschild ini? Dikatakan rothschild ini mewarisi 50% kekayaan dunia. Dan keturunan yahudi ini mengusai seluruh sistem ekonomi Amerika Syarikat.

Logiknya apabila Yahudi telah menguasi sistem kewangan Amerika, maka Yahudi akan menguasai seluruh Amerika Syarikat bermula dari pegawai eksekutifnya, kongres, seluruh bahagian ketenteraan, media massa, pendidikan, undang-undang dan semua kegiatan Amerika Syarikat. Oleh itu, hanya Yahudi yang boleh menentukan siapakah yang layak diangkat menjadi Presiden dan boleh dijatuhkan oleh mereka sebagaimana yang telah berlaku.

Adalah sesuatu yg menghairankan bila Anwar diberi perhatian yg berlebihan oleh Amerika Syarikat. Sesuatu yg perlu kita ragui bila ikon islam kita mempunyai hubungan yg rapat dgn tokoh2 yahudi. Apakah ada agenda disebaliknya????

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya dia adalah dari golongan mereka itu. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim.
- Al Maeda ayat 51