MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

26 Ogo 2008

Anwar PM 16 September, ramai Melayu akan murtad..

klik pada foto untuk besarkan surat ini.

Anwar PM 16 September, ramai Melayu akan murtad..

maklumat diatas gap dedahkan pada 15 ogos 2008. ianya berkenaan dengan persetujuan seorang anak melayu bernama anwar ibrahim untuk melepaskan secara dokumentasi pemurtadan berpuluh2 ribu anak melayu untuk keluar agama islam !

dan surat pekeliling yang dihantar secara terbuka oleh majlis gereja sabah (gambar atas)membuktikan memang ada perjanjian sulit antara anwar dan majlis gereja asia untuk saling 'bantu membantu' dalam konteks meliberalisasikan pemikiran untuk bertukar-tukar agama.

manusia melayu yang paling keji melakukan segala urusan dokumentasi,dialog tertutup tidak lain adalah khalid jaafar. beliau merupakan wali sah anwar dalam setiap urusan ini.

gap tak perlu untuk menulis. tuan2 boleh membaca link yang telah diberikan di atas.fikir dan bertindak wajar demi islam. orang melayu perlu bersatu untuk mempertahankan peristiwa natrah,aishah bukhari,lina joy dilakukan secara terbuka dengan permisi dajjal melayu anwar ibrahim !

MAKLUMAT TERBARU

anwar ibrahim telah membaling fail dan menepuk meja pada malam 22/8 kerana kepenatan dan sudah hilang moral perjuangannya kerana ketiadaan panglima2 perang PKR untuk mempertahankan serangan bertalu2 oleh bekas panglimanya ezam. pada waktu nama ezam disebut azmin ali yang cuba mencelah untuk menyatakan sesuatu telah diherdik oleh anwar dengan kata 'u diam, apa yang u buat !'

saifudin yang melihat wajah azmin yang merah padam dimarahi bosnya cepat2 taici keluar membuang air kecil kata sumber gap. pandai pengarah strategik pkr ini berstrategik melarikan diri bila tahu lepas ini dia mesti kena kata sumber dalaman gap dalam pkr.

dato nalla yang baru2 ini mendedahkan 5 pita video 'sensasi' anwar ada dalam simpanannya berkata dalam ceramahnya semalam di permatang pauh bahawa kiranya nyawa beliau terancam dan diancam oleh anwar maka 5 pita video yang berada di luar negara itu akan terus diterbangkan ke bukit aman !

tahniah dato dan bila beliau selesai berucap dan menuju ke kereta nya gap sempat bersalam dan bertanya pada beliau ' eerr..dato itu video kaset itu orang rakam cepat2 u kasi tukar pita kosong ya dato'... dato nalla terbeliak matanya dan cepat2 gap blah....nanti kantoi pulak.

hmmm..ada yang dah gelar gap nostradamus la, agen provoksasi, MIO,SB dll gelaran ...gap cuma nak bgtau yang gap hanya hamba dan khadam tuhan.

ada gak email2 yang bertanya ' camana gap result permatang pauh'...
gap kata insyaallah 55-45 !

baca artikel asal : gerakan anti-pkr.blogspot.com

2 ulasan:

wokyoh berkata...

azmin pun kena jugak!!! ha ha ha...jaga jaga anwar...azmin ni kena jaga betul-betul....azmin lebih tahu banyak benda pasal anda berbanding ezam....kalu azmin berpaling tadah....naya kau nuar...ini baru betul betul dimakan sumpah laknat!!!

satu lagi si saifudin ni satu hal...cakap punya la pandai...jadi Ahli parlimen machang...demo buat pejabat kat kg bkt tiu tu...demo gi ko pejabat situ...atau hantu dok kija dalam pejabat tu...kawe tengok pejabat khidmat masyarakat demo tu tutup sokmo....
lawyer lain ramai doh tinggal nuar...dia sorang hok dok ngok ikut nuar lagi...

ml berkata...

Selalunya orang2 yang setujui dengan kerja2 macam ini sebenarnya mereka sendiri yang nak tukar ugama atau tidak puas hati dengan peratuan ugama sendiri. Bila dah ada 'green light', mereka2 ni boleh lah tukar ugama mereka dengan senangnya. Maklum lah Islam ni kan banyak larangannya, (Allah Maha Mengetahui) kalau nak ikutkan ugama lain pon banyak larangan, tapi mereka pon dah banyak 'murtad.' Mereka pon keliru dengan peraturan ugama mereka sendiri.