MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

30 Jul 2008

Siapa Dr. Mohamed Osman - konspirasi Anwar ?


Siapa Dr. Mohamed Osman - konspirasi Anwar ?


1. Siapa sebenarnya Dr Mohamad Osman, doktor Hospital Pusrawi ? Adakah beliau doktor pakar atau doktor petugas biasa ? Persoalan ini ditanya dahulu dalam pembuktian 'kertas laporan'(?) yang telah dijadikan asas bukti oleh Anwar dan PKR.

2. Apakah 'kertas laporan' Dr Mohamad Osman itu hanya berupa 'nota biasa' atau 'laporan shahih' yang boleh dijadikan pembuktian di mahkamah ?

3. Dr Muzi dalam tulisannya sebelum ini merumuskan, kertas perubatan yang dicatat oleh Dr Mohamad Osman itu jika dibawa ke mana-mana mahkamah seluruh dunia akan dipersoalkan KREDIBILITI, kerana beliau bukan seorang yang pakar di dalam BIDANGnya.

4. Kenapa nama Dr Mohamad Osman hanya wujud di laman MMC, tetapi tidak wujud dalam senarai doktor laman Hospital Pusrawi ?

5. Apakah ini bermaksud Dr Mohamad Osman bukan doktor tetap atau pakar di Pusrawi sehingga namanya tidak disenaraikan dalam laman hospital itu ?

6. Mengikut rekod MMC, Dr Mohamad Osman adalah nama Islam kepada THAN AUNG, berasal dari Myanmar. Apakah beliau mempunyai perkaitan dengan Tian Chua, Ketua Penerangan PKR yang sering mengadakan demonstrasi memperjuangkan 'pro-democracy Aung San Suu Kyi' di Kuala Lumpur ?

7. Siapa yang bocorkan 'laporan perubatan Saiful' itu kepada Raja Petra dan didedahkan kepada umum dalam Malaysia-today ? Bukankah itu 'rekod catatan peribadi' yang dianggap sulit dan menjadi satu kesalahan mendedahkan kepada umum ?

8. Kenapa perlu Dr Mohamad Osman dan keluarga 'lari bersembunyi', sekiranya beliau tidak melakukan apa-apa kesalahan ?

9. Kenapa pula Dr Mohamad Osman sanggup mempertaruhkan 'nyawanya', keluarganya, dan maruah institusi tempat beliau bekerja (Hospital Pusrawi) semata-mata membocorkan 'laporan pemeriksaan biasa'yang telah dilakukannya ?

10. Sekiranya beliau benar-benar yakin Anwar tidak 'meliwat', kenapa beliau tidak simpan bukti itu dan jadikan bahan bukti untuk mempertahankan Anwar di mahkamah ? Kenapa beliau perlu bocorkan sekarang, sedangkan beliau sendiri syorkan agar Saiful mengadakan pemeriksaan lanjut di HKL ?

11. Apakah beliau juga diugut untuk berkonspirasi dengan Anwar seperti kes bekas penyiasat persendirian Abdul Razak Baginda, P. Balasubramaniam yang telah tarik balik akuan bersumpahnya selepas sehari mengadakan sidang media bersama Anwar ?

12. Kenapakah Anwar begitu bersungguh-sungguh desak kerajaan gugurkan kes liwatnya, sedangkan pendakwaan belum dijalankan lagi ?

13. Kenapakah Anwar 'melahirkan rasa amat lega' dengan adanya 'laporan doktor Pusrawi', sedangkan semua doktor di Malaysia tahu, 'laporan' itu hanyalah 'nota biasa' yang tidak boleh dijadikan bukti di mahkamah ?

14. Kalau benar Anwar tidak bersalah, kenapakah beliau tidak tunjukkan hasil pemeriksaan lanjut HKL yang pastinya menjadi pembuktian utama di mahkamah ?

15. Apakah Anwar benar-benar terdesak untuk membersihkan 'namanya' hingga sanggup 'mencuri' maklumat dan 'mendedahkan' kepada umum, walaupun salah dari segi etika serta merosakkan nama baik sesuatu agensi, bahkan 'laporan itu' bukanlah laporan rasmi Hospital Pusrawi yang boleh dijadikan asas bukti ?

16. Adakah Anwar mahu berperang dengan semua pihak ? Berperang dengan badan polis,kehakiman, mahkamah syariah dan terbaru institusi perubatan semata-mata untuk mempertahankan dirinya ?

17. Kalau Anwar tidak bersalah, kenapa beliau tidak pilih jalan yang lebih mudah iaitu bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau bukan peliwat ?

18. Siapa sebenarnya berkonspirasi dalam soal liwat Anwar 2008 ini ? Siapa yang ambil Saiful bekerja di pejabat Anwar ? Siapa yang sewakan kondominium mewah kepada Anwar ? Siapa yang bawa Saiful melawat ke luar negara ?

19. Apakah semua ini titik akhir konspirasi Anwar yang semakin terdedah kepada umum ?

Catatan ringkas

AIDC
30 Julai 08

7 ulasan:

Unknown berkata...

Hmmm... mungkinkah Dr. palsu tu agent CIA di Myanmar dan masuk ke Hospital Pusrawi sebagai key communicator antara Anu war dan CIA? Aung San mmg dikenali sebagai Agent CIA di Myanmar? Takkan rakyat Malaysia tak sedar perkara ini kot..

Unknown berkata...

Nampak sangat anu war terdesak,sanggup 'curi' laporan perubatan orang lain. Ada lagi ke senjata terakhir anuwar oiii......

gupin berkata...

ermmm...

letih nk baca semua maklumat yg ntah btol ntah x kt cni..

korang main pakai hentam jerr..
aku igt..korang ni x lebih drpd kaki bodek krjaan jerr..

aku cuma amat2 x paham..
apesal korang marah sgt2 kt dsai ni?klau nk marah sgt/nk tau yg mana fakta@auta...p la jumpa dsai one by one..directly tanya dia..

bodoh!
fitnah jerr memanjang..

Unknown berkata...

emmmm banyak betul konspirasi Anwar ni...

Unknown berkata...

Apa hal pulak si gupin tu....merepek pulak....kita dah bg bukti pun cakap auta...entahlah malas nk layan...Sepatutnya kau lebih demokrasi dlm apa2 hal....Jangan main cakap jee..no point.

feroz berkata...

anwar ibrahim mmg anak haram,mmg perosak melayu,agama ,bangsa dan negara,dialah raja segala kroni dulu semasa didalam umno,dialah raja politik wang masa dalam umno dulu semasa bertanding dgn tun ghafar,sekarang ni agenda dia nak abiskan nama melayu dimerata- rata,nak gadaikan DEB,UITM,dah la nama melayu, semua dia da gadai masa jadi TPM dulu,sedarlah wahai penyokong anwar,hg pa pakai otak skit,Umno juga yang dulu,kini,dan selamanya,yang mempertahan kan bangsa melayu walaupon cuba didesak oleh pelbagai pihak sejak 50 tahun dah.Klau nak tgk anak-anak hgpa semua nanti minta sedekah undilah anwar bin ibrahim kroni yahudi laknatullah.Dia akan masukkan org amerika disini penuh, dia akan buka pengkalan tentera laut amerika disini.adakah kita semua mahu??....sekarang ni mmg ada tetapi ditentang oleh kerajaan umno,sbb anwar da terdesak,klu anak jantan tunggu 5 tahun klu dia mng jadilah PM debngan terhormat bukan dengan cara bacul,perintah dulu negeri selangor baik2,sekarang ni pon da byk rumah ibadat org kafir di selangor yg mana anwar dan kroninya da buat,pikirkanlah,wahai penyokong anwar ibrahim a/l juburi.

suara kuantan berkata...

semakin hari aku rasa bnyak kejahatan anwar berahim ne..xpe bro, ALLAH MAHA KAYA