MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

8 Jul 2008

Saiful cabar Anwar bersumpah



Saiful Bukhari
To:anwaribrahimdotcom@yahoo.com


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Rakyat Malaysia,

Dengan ini, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan ingin mencabar Anwar Ibrahim supaya BERMUBAHALAH di hadapan para ulamak.



Kepada Rakyat Malaysia yang dikasihi, Ingin saya tegaskan disini bahawa isu ini adalah ISU PERIBADI antara saya dan Anwar. Saya harap agar seluruh rakyat Malaysia bertenang dan tidak termakan dengan taktik kotor si MUNAFIK yang sedang dalam kelemasan ini.

Saya terima segala tohmahan dengan hati terbuka dan tidak sesekali mempersalahkan rakyat dalam hal ini.

Sebagai mangsa, saya berhak untuk mendapat pembelaan.

"Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh", Allahhuakbar.

Sekian,

Saiful Bukhari.

p/s: Kepada Anwar, tetapkan tarikh dan masa untuk BERMUBAHALAH . Insyaallah saya akan hadir. Saya tidak gentar.



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Engaku ni Saiful, dulu nak sangat main dengan nuar tu kenapa? Sekarang ni nak bersumpah-sumpah...aku naik menyampah dengan engkau orang ni. Ada tunang lawa nak main dengan laki2..Yang aku hiran Nuar tu dah 60th engkau tu 23th takkan tak boleh lawan..ke engkau yang nak buat dia, lepas tu Nuar tak nak, engkau pun buat report...Engkau GAY ke Saiful!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kau mmg jantan sundal wahai saiful. Penulis blog ni pun sundal macam kau juga. Rupa-rupanya, penulis blig ini dgn kau yg main jubor. Kami dah tahu.

Tanpa Nama berkata...

oklah saiful...
kalau ko betul. ko mesti berani. jangan macam anwar. nak sumpah pun nak bersyarat2. nampak sangat penipu. nak memerintah negara konon. baru buat demontrasi sikit dah kelam kabut. bukan harga minyak turun. tapi seluar yang turun.. jilat....jilat....mari kita liwat....opss...terlebih sudah..

Unknown berkata...

kamu ni anonymous...
buat tak tahu pula...
dah terang2 nuar dgn pui tu "GAY"

tanya la dgn mat sabu PAS "betui x nuar tu gay?"

tapi mat sabu pun dulu dah kena tangkap khalwat tapi okayla sbb mat sabu main jolok anu pompuan.

nuar ni mmg suka jolok lubang ketat, agaknya bini nuar x nak bagi main belakang, itu yg dia cari makan kat condo kat damansara PJ tu.

mesti jiran2 dgn guard kat condo pui tu selalu nampak pui jln terkengkang...
hahahhahahahhah...

jilat, jilat, mari menjilat
ooopppsss
liwat, liwat, mari meliwat

kah kah kah kesian nik aziz
sabo je la ajis oiii... nak buat camne kan...

Tanpa Nama berkata...

ishhhh.. ye ke saiful tu gay?.... habislah ko janna... kena liwat lah ko nanti...

Tanpa Nama berkata...

aku sokong saiful tu gay..anwar pun gay gak..jadi sama2 GAY

penyokong PKR tau anwar GAY, sebab tu mereka marah penyanyi Caburator Dung tunjuk bontot..betul tak?

Alaq kata, kalau anwar suka bontot..nah aku bagi bontot ni...

BANSHEE berkata...

la... baru aku tahuuuuu yg penulis blog ngan si saiful ni ada pertalian. comfirm penulis blog ni berniat jahat. eh berapa korang dpt ngan buat tohmahan cam ni hah. semua manusia waras tak kan biarkan dirinya diliwat beberapa kali .lainlah budak bwh umurrrr.

BANSHEE berkata...

oo.. yg marah tgk bontot tu penyokong PKR rupenye... so yg anti PKR tu suke nengok b..tut le yeee. isk, isk, isk.....buruk gak perangai org melayu ni ye, bertopengkan agama & bangsa!
kesian sungguh dgn manusia yg otaknye disempitkan olhNya akibat terlalu suke akan kelucahan.

Tanpa Nama berkata...

Nak wat camna puask-puak PAS pun pernah halalkan bontot bini bila bini datang haid. Sebab tu boleh komprimi dengan PKR.

Tanpa Nama berkata...

[pemimpin PKR kan suka tgk bontot. tu yang alak carburator dung bagi bontot. bini-bini orang pas pun suke tengok. tu sebab x balik-balik.
Anwar cakap macam pandai. tapi takat pandai bercakap je la.
yang dia tau meliwat aje. aku rasa wan azizah tu besar lubang bontot kena taram je.

Tanpa Nama berkata...

wei truemalay pukimak haram jadah hg. wei bontot mak hg lg besar la kena taram ngan hg ngan ayah hg ha ha ha