MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Nov 2009

Lagi YB PKR akan keluar parti ?



Oleh GAP

siapa dia ? dia ialah s manikavasagam. gang-gang kami panggil dia mike. mike merupakan ahli parlimen pkr kawasan kapar. hari ini dia secara terang-terangan menyokong tindakan badrul hisham yang kini menjadi adun bebas dan menyokong barisan nasional.

mike dan badrul punyai masalah yang sama. peruntukan yang sepatutnya mereka perolehi tidak sampai ke tangan. jika badrul menyalahkah kalid gagap kerana peruntukan kewangan DUN pelabuhan klang dipegang oleh nik nazmi, begitu juga yang berlaku kepada mike. mempunyai 4 dun, dan salah satu peruntukan kewangan dun di parlimen kapar (iaitu dun sementa) kewangannya disalurkan kepada rodziah ismail , adun batu 3.

kalid gagap walaupun dia ggga..ggap namun dalam hal peruntukan tampak jelas dia melakukan tindakan selektif.

perjumpaaan kami dengan mike mengundang cerita yang sama. nehi, bukan cerita kewangan. sebaliknya cara jawapan dan gaya bahasanya apabila kami memprovoke beliau, berkemungkinan dia akan mengikuti jejak langkah badrul hisham.

jelas dan nyata, badrul hisham dan mike mempunyai satu sejarah yang sama. keduanya adalah bekas budak ezam . satu perkara menarik yang aku dapat tahu, sudah ramai adun/ahli parlimen yang merupakan bekas budak ezam kabarnya sudah mulai mengajak ezam untuk minum petang..

sumber - GAP


2 ulasan:

Unknown berkata...

skang ni tak dengar cite ape2 pasal mike kan?

haaa nanti kalau dia nih keluar pkr kau tgk je lah.. dia ni akan dicap anjing menyalak bukit, corrupt salah guna kuasa.. dan pkr hanya membersihkan ahli yg telus.

kau org bayangkan lah kerajaan PR nih. kalau org tak suke sama PKR dia akan burukkan dan hina sampai begitu rupa. Nampak sangat PR ni kerajaan kacang yg lupakan kulit

Unknown berkata...

Makhal Shakti Nammakal Purripadiyey (sambil pegang gambar Anwar yg dah belot kau org.)