MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

29 Okt 2009

Perjumpaan Bloggers-Hassan Ali : Nik Aziz Pun Nak Dengar Rakaman?



IBNU HASYIM; CATATAN SANTAI

"TOK Guru Nik Aziz Nak Rakaman Dialog Bloger Dg Datuk Hasan Ali.. Sebelum jam 8 malam ni.." Kata seorang teman lama saya melalui telefon sekejap tadi... walaupun saya beritahu saya tak pergipun majlis itu malam tadi di rumah Datuk Hasan... dan tak dijemput pun.

Katanya lagi sebagai bahan bukti, "Tolong le!"

"Aku nak cari di mana? Tak sempat pun!". Lepas tu ramai lagi yang tercari-cari. Ada yang cuma nak tahu sahaja.. yang nak tahu sila layari blog ini...

1. http://cenangau.blogspot.com/2009/10/hot-isi-rakaman-dialog-drhasan-ali.html
2. http://politikbanjar.blogspot.com/

Kalau ada yang dah dapat rakaman itu, sila hubungi pimpinan PAS termasuk Tok Guru Nik Aziz, beritahulah apa yang patut.. Itu saja yang boleh saya tolong, buat masa ini.

Sekian, wassalam.

Ibnu Hasyim, Catatan Santai.
ibnuhasyim@gmail.com
Okto 28 2009 Lepas Isyak
KL.

sumber - nuetraldaily


Tiada ulasan: