MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Okt 2009

Bagan Pinang : Aura Anwar Ataturk semakin luntur ! Apa sudah jadi ?



Oleh Analisisringan, AIDCclub

Kumbang mendengar ceramah serta kempen Wan Azizah dan Anwar Ibrahim tak mendapat sambutan yang menggalakkan daripada penduduk Bagan Pinang ini dibuktikan dengan khalayak paling ramai yang berjaya dikumpul Anwar Ibrahim hanya sekadar 300 orang dan ada ceramah hari ini serta semalam hanya dapat berjaya mengumpul 100 orang.

Perkara ini ternyata amat mengecewakan PAS kerana menganggap Anwar dapat menarik ramai pengundi untuk mendengar ceramah beliau tetapi ternyata apa yang mereka harapkan adalah berlaku sebaliknya.

Persoalannya, kenapa Anwar seperti sengaja ingin berkempen pada penghujung kempen dan berlagak seperti wira apabila dikatakan rakyat Bagan Pinang dikatakan sudah muak mendengar ceramah politik dan retorik penipuan Anwar Ibrahim serta sudah membuat keputusan apa yang akan mereka undi esok.

Mungkin inilah titik tolak untuk PAS menilai apa sumbangan Anwar kepada parti PAS dan penyokong Komplot Pembangkang jika PAS kalah di Bagan Pinang. Apabila Anwar sibuk melayan dan membodek rakan-rakannya di Amerika sementara PAS berpeluh melawan populariti Isa Samad.

Kekalahan PAS esok di Bagan Pinang mungkin akan membawa satu paradigma baru politik Malaysia apabila PAS sendiri sudah merasakan faktor Anwar tidak mampu membawa kemenangan kepada mereka.Hanya menang 65 undi di Bagan Pinang dan mungkin kekalahan esok. PAS akan kenal siapa kawan dan siapa lawan!

Untuk maklumat lanjut mengenai kaitan Anwar Ibrahim dengan Amerika dan isu-isu anti Anwar yang lain. Sertai E-Group AIDC sekarang. Klik Sini.

sumber - analisisringan


4 ulasan:

Unknown berkata...

aikk takkan menang sekali terus kata ada perubahannn..yang kalah 7 kali nak letak mana...rileks laa kalah tempat org Beend ok lagiii..kita tgk je..lahhh..ada jugak org datag dari kerusi je yg datang..hehehe

Shah berkata...

Rakyat dah mula sedar. Kalau PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. Kalau PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. Kalau PAS menang, kaki bontot akan PM. Kalau PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan

iKAnBUNtal berkata...

sori la...
PAS tidak dikehendaki sebenarnya..
PAS tidak dapat membela islam sebenarnya...
Pas hanya pak turut dap dan anwar saja..
sori la..
pemimpinnya hipokret saja sebenarnya...
gila kuasa adanya...
kami dah meluat...keluar pas lagi baik..
bungkus parti pas lagi selamat...

Tanpa Nama berkata...

Dei havoc......lu talak baca ke statistik ka? Majoriti yg PR dapat PRU 2008 dah berkurang. Org lain dah sedar, pencaci2 lain bila lagi.