MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

30 Sep 2009

Anwar Dedah Rahsia Pas Di Perth


++END++





2 ulasan:

Mohd berkata...

Isu Kartun menghina Nabi dia kata org pakistan salah bakar kedai bakar motosikal kerana salah kaedah.

Tapi dia yg memulakan reformasi dulu,
hasut budak2 universiti buat huru hara kat KL dulu takpe pulak?
bangunan kene pecah, keter kene pecah, takde pulak nak kata kaedah dia salah.

KEBEBASAN AGAMA lah ape lah.
padahal manader dia promote agama islam. promote kristian, promote hindu kasik semua org jadik kafir itu tidak mengapa.

Dajal sungguh

cik kiah berkata...

Rupanya Anwar lebih mengagungkan Jesus drpd Nabi Muhammad s.a.w

Jadi, isu kartun menghina Nabi Muhammad boleh dikritiklah sebab tu dia ambil kaedah apologetik!!

Lebih jahat dari dajjal nih...sampaikan tak tahu dah nak samakan kejahatan Anwar Atartuk ni ngan apa!!!