MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

16 Sep 2009

16 SEPTEMBER..Ku Teringat Kisah Lama..



Oleh QasehNury, AIDCclub

Pada yang masih ingat..tarikh yang sama,pada tahun lepas yakni 16 September 2008..beberapa bulan sebelum menghampiri September nan indah,negara telah 'digemparkan' dengan dakwaan kerajaan bakal bertukar tampuk pemerintahan. Laluan Anwar ke Putrajaya semakin mudah? Perkara ini kononnya telah di rancang lebih awal? Bilangan MP yang akan LOMPAT parti telah mencukupi? Hanya tunggu masa untuk di khabarkan? Lawak antarabangsa paling sengal malahan di percayai ribuan penyokong tegar DSAI. Dan mereka semakin galak membakar semangat penyokong kerajaan bahawasanya perkara ini bukan main-main."Ini betul-betul buka COBAANNNN..."

Kononnya mereka telah ada 'angka tersebut'- ANGKA yang 'bisa menggegarkan' usus besar kerajaan yang sedia ada.Lalu terjadilah drama kejar mengejar wakil rakyat PR di luar negara,perhimpunan mencari publisiti murahan juga di adakan.TAPI...kesudahannya? Sangat sardis...

Dan semua lakonan badut-badut kelas pertama ini telah di pertontonkan secara free pada rakyat nan tercinta untuk dinilaikan oleh mereka secara waras namun sayangnya masih ada yang masih bermimpi di siang hari.

Nah...esok genap setahun.Impian nak jadi PM hancur berkecai di tengah jalan.Buat penyokong DSAI...sudah2 lah jadi TIPAH TERTIPU...terang-terangan anda di kencing ANWAR sampai hancing.

Ingatlah..selagi ALLAH tidak mengizinkan 'ia' terjadi..'ia' tetap tidak akan terjadi walau apa pun usahanya.

sumber - QasehNury


2 ulasan:

PARPUKARI berkata...

MUAHAHAHAHAHAHA, VIDEO ANDA MEMANG WORLD CLASS!

AKU TABIK AIDC! MEMANG WORLD LA!

Unknown berkata...

Yezza Qaseh...

16 September hanyalah omongan kosong Anwar kepada pengikut2nya yang masih buta hati & minda.

Dialog Anwar yang masih aku tak lupa sampai lani, "We have the numbers, increase by hour"

Macam main saham daa...tiap jam boleh meningkat. Kesudahannya, putih mata!!!