MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

27 Ogo 2009

PKR mampu tawan Sabah, Sarawak

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar meletakkan keyakinan, Parti Keadilan Rakyat (PKR) berupaya menawan dan mengembalikan semula kepercayaan rakyat di Sabah dan Sarawak menjelang misi menawan Kerajaan Persekutuan 16 September ini.

Beliau meletakkan kepercayaan kepimpinan PKR dapat menawan dua negeri itu melalui usaha berterusan hasil dukungan kepimpinan atasan PKR.

Menurutnya, rakyat Sabah dan Sarawak menolak kepimpinan Barisan Nasional (BN) yang gagal menjalankan amanah yang diberikan dalam memberikan infrastruktur terbaik.

“Kepimpinan BN mengambil kesempatan terhadap hasil khazanah peribumi rakyat dan terlibat dalam pelbagai korupsi.

“Saya percaya, PKR mampu mengembalikan keyakinan rakyat Sabah dan Sarawak dalam memilih kepimpinan yang menjaga kebajikan mereka,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian semalam.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas sama ada 16 September yang digembar-gemburkan menawan Sabah dan Sarawak itu bakal terlaksana.

Nurul Izzah berkata, selaku barisan kepimpinan parti, ahli parlimen dan pemimpin PKR yang lain turut memberi tumpuan kepada negeri masing-masing dalam mengukuhkan jentera parti dan membantu Naib Presiden, Azmin Ali dalam memastikan Sabah dan Sarawak dapat ditawan.

sumber - sinar


7 ulasan:

shonzu berkata...

Kesiannya mereka dan keluarga mereka ni... daripada bapa diperturunkan ke anak, dan kemudian mungkin ke cucu cicit mereka. Tak habis2 bermimpi di siang hari...

Oooiii cik Izzah, kalau PR bentuk kerajaan 16 September ni, siapa jadi PM nyeeee?????

Anwar Al-Juburi??? Hadi Boroi??? N.Ajis??? Lim Kit Siang??? Kepala Sing is King???

Teruskan juga bermimpi wahai penyokong Penipu Rakyat....

amirrash berkata...

kepada nurul izzah, daripada bermimpi untuk tawan sabah dan swak, baik tumpukan tempat awak. langsung tak nampak muka. balik2 Menteri wilayah juga yang adakan majlis bersama rakyat.

apa kata anda, nurul izzah sebagai YB, jadi macam YB bukan jadi macam suri rumah. Buatlah keje sebagai YB.

Ariff berkata...

saya kompius
16 September bila ni?
kenapa tahun lepas pon sembang 16 September jugak?
..
ke..dia saja2 je bubuh tarikh 16 September...(tapi sengaja Xbubuh tahun..supaya setiap tahun dia boleh buat "SELF FULFILLING PHOPHECY" effect)
..
zah..
dengar ckp abang ni..
zah berjuang utk PKR supaya nk tutup malu abah zah..
zah tahu abah zah main blkg..
tapi, dari pandangan masyarakat "eh, si zah tu berjuang utk abah dia..mesti abah dia Xmain blkg kan kan kan.."
smpi bila zah nk tipu 1 malaysia semata2 nak tutup malu abah?

Assaad berkata...

Kalau si bapa mimpi di siang hari. Anaknya terpaksa ikut sama. Katakanlah bapa borek anak rintik. Kuah mahu tumpah di mana.

Kalau Rakyat Malaysia tak menyadarinya. Ini akan menghancur Malaysia. Banyak yang saya lihat benda yang betul di putar jadi salah. Dan yang salah jadi sebaliknya. Bukalah minda agar segala yang tersirat itu terbongkar.

Jangan sudah terantuk baharu terngadah. Saya doakan semuga kita semua dapat menilai yang mana intan dan yang mana kaca. Yang mana kawan dan yang mana lawan.

Semuga Datuk Sri Najib di beri kekuatan dan sokongan yang tidak berbelah bagi. Semuga BN dapat pengajaran dan lakukanlah pembersihan, lakukan pembetulan. Semuga rakyat bersatu padu, tidak kira Melayu, Cina, India dan lain suku bangsa di Malaysia. Bersatu kita teguh, bercerai kita runtuh.


Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.formor.com
http://saatjais.wordpress.com

ladybird berkata...

Ada lagi ke mimpi 16 September ni? Ingat dah tinggal sejarah...rupanya mimpi masih diteruskan...

Mimpi dan teruskan bermimpi....

moraz berkata...

mcmmane korang kompidon nuar main blakang ni jgn2 dia ade main buntut koran kut.... ni nak cerita skit izah 2 anak yang baik dia petahankan mariah bapak dia, cuba aku ckp bapak koang antu raya korang marah ke seronok..

NipsNips berkata...

@moraz
nuar main buntut sepol...dia geletek2, pukul2 sikit, tampar2 sikit, pastu toron2 sikit..so, kompiden la..

kalau bapak kau antu raya, aku percaya la..sebab kau pun macam antu raya jugak..izzah tu baik memang la baik..tapi dia menegakkan benang yang basah dek kencing nuar..anak laki nuar mana pergi?..malu dek perangai izzah, mak & bapaknya..kesian..