MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

14 Ogo 2009

Old Town White Coffee, tempat kongsi gelap tunggu Teoh ?


Oleh The Unspinners

Disebelah bawah Plaza Masalam, terdapat kedai kopitiam yang sedang cepat berkembang bernama Old Town White Coffee. Arrow merah dalam gambaq atas tu adalah tempat mayat Teoh dijumpai.

Dari cerita-cerita kawan-kawan dari Perak, Nga Kor Meng adalah salah seorang partner kedai ini. Nga adalah salah seorang dari gandingan dua sepupu Ngeh-Nga yang menguasai kerajaan Pakatan Perak sebelum tiga orang ADUN PKR dan DAP melompat jadi bebas menmgubah sokongan kepada BN. Dia orang berdua memegang tali kepada boneka yang bernama Nizar beberapa bulan dahulu. Seorang lagi tu adalah Ngeh Koo Ham.

Tak tau betoi atau tidak. Ada orang kata, mungkinkah kedai itu tempat mereka pantau dan simpan pembunuh professional yang dihantaq ke Tingkat 14 untuk bunuh Teoh Beng Hock pada pagi yang ngeri itu? Buat masa ini, nampak macam Teoh kena bunuh dan dicampak. Tapi tak boleh kesan. Jadi mesti kerja-kerja pro.

Ngeh dan Nga ni pun pejenis pakai gangster. Depa dua ni pun dari Setiawan dan bersaudara mara dengan Chin Peng.

Susah nak percaya tetapi otak penjenayah tak boleh diteka. Depa pikiaq kut cara lain. Buat saya, senang saja. Bila tau kedai tu kedai Nga DAP, saya dah berenti minum situ. Siap kasi tau semua kawan-kawan.

sumber - the unspinners


1 ulasan:

Unknown berkata...

gua semua oldtown white coffee aku ban.

Org melayu kene bangkit jangan sokong kedai2 mcm nih.

Malah ader menu2 kedai mcm nih yg tidak halal. malah yg takder sijil halal terus pun ader.

Stop supporting komunis.
Sokonglah peniaga2 melayu kita