MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

7 Ogo 2009

Desak Ronnie, bukan pendirian PAS - Khalid Samad

Shah Alam - Tindakan Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hassan Mohamed Ali mendesak supaya exco Selangor, Ronnie Liu digugurkan jawatannnya dibuat tanpa prosedur parti yang betul.

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad berkata, selaku Pesuruhjaya PAS Negeri, Dr Hassan membuat desakan tanpa merujuk kepada Mesyuarat Perhubungan PAS Selangor sebagaimana lazimnya.

"Beliau (Dr Hassan) sebenarnya merujuk kepada Badan Perhubungan PAS Negeri yang juga badan tertinggi untuk membuat keputusan dan bukannya sekadar membawa kepada mesyuarat Dewan Harian saja", katanya kepada Sinar Harian.

Khalid yang juga bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor berkata, jika mesyuarat perhubungan itu berlaku, beliau selaku Ahli Parlimen Shah Alam berhak menyuarakan pendapat berhubung isu yang dibangkitnya.

Ditanya adakah wajar Ronnie digugurkan jawatan exco itu, Khalid berkata isu berkenaan tidak menyentuh kerajaan negeri sebaliknya membabitkan kecelaruan yang membabitkan parti.

" Ini membabitkan PAS Selangor yang tidak mengambil keputusan, tanpa menggunakan prosedur yang betul, bukan melibatkan kerajaan negeri", katanya.


sumber - Sinar Harian, 7 Ogos 2009


Tiada ulasan: