MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

11 Jul 2009

Surat terbuka kepada Dr Wan Azizah sekeluarga

Oleh The Unnspinners

Kepada Dr Wan Azizah, YB Nurul Izzah serta keluarga Anwar Ibrahim,

Surat terbuka ini mempunyai niat yang baik, ia itu untuk menjaga nama baik orang Islam dan juga untuk menyatukan masyarakat Malaysia.

Dr Wan Azizah, tiada orang lain yang lebih mengenali seorang suami melainkan isterinya. Dr Wan mesti tahu perangai dan tabiat si suami Anwar Ibrahim lebih rapat dan akrab daripada sesiapa lagi.

Pada 1999 Mahkamah telah jatuhkan hukuman penjara enam tahun ke atas Anwar Ibrahim, suami Dr Wan, bukan atas kesalahan meliwat sesiapa pun tetapi atas kesalahan menyalahgunakan kuasa mengarah Polis menangkap dua orang yang tidak bersalah, Ummi Hafilda Ali dan Azizan Abu Bakar, menyeksa mereka dan memaksa mereka berdua menarik balik tuduhan bertulis (cukup dengan tandatangan, nama penuh dan nombor kad pengenalan) yang dibuat oleh Ummi dan Azizan bahawa suami Dr Wan ia itu Anwar Ibrahim, terlibat dalam perhubungan sulit dengan Syamsidar Taharin dan mungkin juga wanita yang lain.

Bukti yang jelas telah di perkenalkan dalam Mahkamah, yang tidak dapat dinafikan oleh sembilan orang peguam bela yang mewakili Anwar, bahawa Anwar telah panik dan amat takuti surat yang ditulis oleh Ummi itu. Apabila tiba giliran Anwar pula untuk disoal oleh peguam dalam mahkamah, Anwar sendiri mengaku dia telah mengarah Polis supaya 'gempar sikit-sikit cukuplah' terhadap Ummi dan Azizan.

Yang peliknya Polis pula menangkap Ummi dan Azizan dan kurungkan mereka berdua bukan di lokap tetapi di sebuah hotel lima bintang ! !

Anwar jelas mahukan Polis gempar sikit-sikit Ummi dan Azizan. Soalannya kenapa? Apakah sebabnya seorang Timbalan Perdana Menteri pada waktu itu sanggup mengarah Polis menangkap dan menyeksa dua orang manusia yang amat kerdil dan paling insignificant dalam negara kta dan juga dalam kehidupan seorang TPM seperti Ummi dan Azizan?

Apakah tidak pernah ada orang yang membuat tuduhan gila terhadap Anwar sebelum itu? Tidakkah orang pernah menulis surat dan sebarkan fitnah terhadap Anwar? Apakah setiap kali seseorang itu membuat tuduhan gila terhadap Anwar, Polis menangkap mereka dan menyeksa mereka di hotel lima bintang?

Dr Wan Azizah, disini saya tidak perlu lagi menanya banyak soalan lagi. Sebagai isteri Dr Wan sendiri tahu bahawa tuduhan Ummi itu memang benar. Dr Wan sendiri tahu bahawa Anwar Ibrahim, suami Dr Wan, memang mempunyai tabii seks yang luar biasa. Dr Wan sendiri tahu akan hubungan sulit antara Anwar dan Syamsidar. Kesan DNA atas tilam itu memang benar. Dr Wan lebih tahu tentang Nallakaruppan yang kerap mengunjungi rumah Dr Wan. (Apa sudah jadi kepada Nalla - apakah Nalla masih boleh masuk terus hingga ke dapur ataupun dia telah diharamkan daripada memasuki rumah ? Menari atas pentas bersama suami masih nampak OK) Dr Wan lebih tahu orang yang telah merosakkan nama baik Anwar Ibrahim tidak lain tidak bukan melainkan Nallakaruppan.

Tetapi Nalla cuma tukang sediakan umpan. Makhluk ganas yang sedia membaham umpan itu tidak lain tidak bukan tetapi hawa nafsu liar suami Dr Wan. Namanya Anwar Ibrahim.

Kemudian timbul pula kes liwat dan fe'el homoseks. Di sini pun Dr Wan yang akan lebih ariff tentang tabii suami sendiri. Jika suami Dr Wan mirip kepada kelakuan yang luar daripada biasa, Dr Wan sendiri yang akan lebih tahu.

Dr Wan pun kenal Sukma Dermawan yang si suami Dr Wan kata adalah adik angkatnya. Apakah tidak cukup adik-beradik dalam keluarga Pak Ibrahim sehingga suami Dr Wan rasa terdesak hendak adik angkat seorang lagi?

Dan Dr Wan pun lebih sedar bahawa pada masa Sukma tinggal bersama di rumah Dr Wan, suami Dr Wan kerap keluar daripada bilik tidur pada waktu lewat malam. Soalannya simple saja : sekarang Sukma sudah tidak tinggal bersama lagi dengan Dr Wan. Apakah suami Dr Wan masih keluar daripada bilik tidur pada lewat malam?

Dr Wan Azizah sendiri tahu akan tabii seks Anwar Ibrahim dan Dr Wan Azizah tahu bahawa Anwar memang terlibat dalam hubungan sulit dengan wanita lain dan juga dalam homoseks.

Kita sanjung tinggi korban dan kesabaran seorang isteri untuk membela suaminya tetapi jangan pula hingga sanggup gadaikan maruah Dr Wan dan anak-anak sendiri. Mereka pun sudah dewasa. Nurul Izzah sekarang sudah jadi YB. Jangan pula sehingga sanggup memalukan orang Islam dengan mengulangi segala pembohongan suami Dr Wan. Jangan pula hingga sanggup memfitnah Dr Mahathir, Dato Najib, Kerajaan dan sesiapa sahaja sebagai berkonspirasi untuk jatuhkan politik suami Dr Wan padahal yang menimbulkan masalah ini adalah hawa nafsu seks liar Anwar Ibrahim.

Jangan pula sanggup menghina orang Islam dengan menggunakan tudung sebagai topeng untuk menipu mereka. Di manakah conscience Dr Wan? Jelas disini Dr Wan dan si suami tidak lagi takut kepada Tuhan. Jelas bahawa Dr Wan dan si suami tidak peduli langsung kehakiman besar yang bakal menimpa kita semua.

Tetapi ingatlah satu perkara yang pasti akan berlaku. Sama ada Mahkamah akan mendapatinya bersalah atau tidak, sudah pasti masyarakat umum akan kenali tabiat buruk suami Dr Wan. Suami Dr Wan, Anwar bin Ibrahim akan terdedah sebagai seorang pengamal seks luar tabii ia itu homoseks. Semua orang akan tahu perihal suami Dr Wan.

Lepas itu pula mereka akan mula menyoal tabiat dan perangai Dr Wan sendiri. Mungkin Dr Wan sendiri juga suka akan seks luar tabii. Oleh sebab itu Dr Wan sanggup membohong dan menipu orang untuk membela seorang suami yang kronik mental dan hawa nafsu seksnya. Jelas Dr Wan sanggup melihat seluruh negara kita huru hara dan kucar kacir hanya untuk mempertahankan hawa nafsu seks liar si suami. Tidak lama kemudian, nama Dr Wan sendiri serta nama seisi keluarga terutama sekali YB Nurul Izzah, akan tercemar sama sekali.

Apakah ini perjalanan hidup yang telah ditakdirkan untuk Dr Wan serta seisi keluarga? Apakah Dr Wan sanggup melihat semua ahli keluarga sendiri dikenalpasti sebagai anak yang menyokong ayah dan ibu yang sanggup membohong rakyat, menghina kepercayaan orang Islam dan menggadaikan keamanan negara hanya untuk menutup dan mempertahankan hawa nafsu seks liar seorang suami yang songsang?

Fikirlah baik-baik.

Saya cadangkan begini sajalah. Dr Wan Azizah serta keluarga mempunyai banyak duit - kalau tidak beratus juta Ringgit pun, sekurang-kurangnya berpuluh juta Ringgit. Duit ini suami Dr Wan dapat bila dia menjadi Menteri dan Timbalan Presiden UMNO. Duit rasuah lah tu. Dengan kereta Mercedes, Lexus, Cadillac, rumah banglo, duduk First Class dalam kapalterbang dan lain-lain itu.

Takpalah. Ambil lah duit tu dan berhijrahlah ke Australia atau ke Amerika Syarikat dan mulakanlah satu penghidupan yang baru disana. Jauh daripada pandangan sesiapa pun. Habiskan lah masa yang masih ada bersama anak dan cucu dan jagalah anak dan cucu dengan baik supaya mereka akan membesar menjadi manusia yang baik.

Tidakkah itu satu wawasan hidup yang akan lebih berbaloi dan akan lebih berguna? Lebih baik daripada hidup membohong dan menipu, dan menarik perhatian umum setiap hari. Perhatian umum yang makin sedar bahawa Dr Wan pun kaki bohong juga. Di Mahkamah hari itu tak sampai 100 orang penyokong yang datang padahal yang dijanjikan leboh 5000 orang. Di padang MPPJ pula tak sampai 4000 orang penyokong datang mendengar pada hal yang dijanjikan lebih 100,000 orang.

Orang sudah muak, sudah jelak, sudah nak muntah.

Ambillah duit berpuluh juta Ringgit yang masih ada dan berhijrah sajalah. Pergilah ke mana-mana dan mulakan penghidupan baru.

sumber - the unspinners


4 ulasan:

EMANG berkata...

ya...
berhijrahlah...

ambil lah duit-duit tu...
ambillah..kami tak kisah pun..
kami halalkan jer..

dengan syarat, hentikan lah pembohongan !!
hancur negara kalau isteri Dr.Wan jadi PM..hancur!!!

Mohd. Rizal berkata...

Assalam wbt.

Puh!......no komen. Apa2pun hanya Dr.Wan & Allah SWT sahaja yg menyimpan & tahu rahsia ini ( selain DSAI ) - samada benar ataupun tidak.

Wallahu'alam.

EMANG berkata...

opsss silap pulak..

suami Dr.wan azizah..
baru betul..


hehehehe

;)

azman berkata...

aku dah naik jelak dengan penangguhan penangguhan AIDS (Anwar Ibrahim Datuk Seri)kat mahkamah. kejap mahkamah tu, kejap mahkamah ni. apa ni beb? kejap bontot Sukma, kejap Saipul. aku dah nak muntah membacanya. Udehler Kakwan, jangan dok bela sangat walau pun AIDS tu laki kak wan. suh dia tobat.