MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Jul 2009

Misteri sakit pinggang Anwar



Oleh : The Unspinners

Hangpa pasti ingat video lakunan Anwar sakit pakai kerusi roda tetapi bila dalam hospital, dia seperti biasa sahaja.

Selepas Anwar melakukan pembedahan sakit pinggang, dia ke sana sini memakai bengkung. Orang yang memakai bengkung perubatan untuk backache selalunya cuba ditutup dengan baju diluar. Anwar pakai bengkung diluar baju. Nampak macam nak pastikan orang nampak dan ingat dia ada sakit pinggang.

Banyak sangat dia nak auta dan pura-pura membuatkan saya dok tanya-tanya betoikah Anwar ada sakit pinggang? Betoikah dia bedah pinggang? Berapa lama Anwar sakit pinggang hingga nak bedah segera masa dalam penjara? Orang yang kena slip disc makan masa bertahun-tahun sebelum perlu dilakukan pembedahan.

Macam mana Anwar kena slip disc? Penumbuk dan penendang Rahim Noor tak boleh menyebabkan slip disc. Patah tulang ada gut. Slip disc disebabkan bad posture.

Nak tahu Anwar buat pembedahan slip disc senang saja. Pi tengok pungkoq dia. Ada tak parut seperti di dalam gambar atas. Teknoloji Jerman pun ada parut.

Anwar tak jawab pun tak apa la. Hanya nak meluahkan rasa ingin tahu.

sumber - the unspinners

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dari wad inilah brmulanya Skrip lakunan Non/Anwar yang pertama..setelah episod babak kecederaan dimata.

Dari Episod itu jugalah ramai yang terpedaya dan Anwar mampu mengaut seribu simpati,mengumpul beribu kaldai dan lembu dijalan raya yang sanggup bermandikan asid dari pili-pili bomba.

Dari episod ini jugalah ramai penyokong bagai ketagih candu refomasi mengila dijalan raya..kononnya untuk menuntut keadilan dari konspirasi untuk menyingkirkannya dari kerajaan yang ada.


Liwat pada mereka hanya rekaan semata-mata yang cemburu dengan ketokohannya.Hari ini segalanya kian terbuka..satu demi satu lakunan Anwar yang mempunyai agenda.

Keracunan Arsenic,suntikkan Hiv menambah simpatinya, ada yang konon membawa berita Anwar tidak mampu hidup lama…tapi kini segala-galanya dusta ia hanya rekaan semata-mata.,untuk menambah simpatinya saja…tetapi sayang ramai yang masih buta bukan sekadar mata tapi hatinya.

Walaupun pun itu semua tipu dayanya…
Tidak terfikir atau terlintaskah dihati kita…Sebaik sahaja tiba di Munich, CNN melaporkan secara live, Anwar tidak lagi pakai penyenggal leher, boleh berjalan dengan sendirinya seperti sedia kala dan sudah tiada berkerusi roda?


Ada Sahabat yang menyatakan perasaan terkejutnya apabila melihat keadaan Anwar yang boleh berjalan tanpa dipegang atau dipapah oleh teman-teman lain seperi sebelumnya , beliau yang rapat dengan doktor peribadi Anwar mengirinya ke Munich.


Dari peristiwa itu Doktor pakar tersebut telah meninggalkan perjuangan Anwar sejurus beliau pulang dari Munich.

Gambar lakunan Anwar di Munich pernah disiarkan di laman x-pkr.com.


Bukankah Anehnya masa itu Anwar baru tiba di Munich saja dan belum menerima apa-apa rawatan untuknya?tiba-tiba saja Anwar begitu cergas dan tidak perlu dipapah?


Tidak teringatkah kita dengan hobinya menunggang kuda dan bermain bot ski sebagaimana Dr Mahathir Mohamad juga.


Anwar pernah jatuh dari kuda dan menerima rawatan beberapa bulan juga .


Inilah bijaknya Anwar memperdaya kita serta penyokong penyokong setianya yang kian hari sudah meninggalkannya.


Mungkin kita buta atau terlalu asyik dengan autanya ingatkah kita dengan canang misinya diluar negara setelah dibebas dari penjara?

Bukankah Hana Arent Yahudi Jerman yang disanjungnya? Tetapi bukan Khalifah Omar contoh pemimpin islam pilihannya.


Dalam tahun 2004 Mahkamah Persekutuan menerima rayuan Anwar terhadap pensabitan atas tuduhan liwat dan beliau seterusnya dibebaskan.


Selepas dibebaskan beliau pergi ke Munich, Jerman untuk menjalani pembedahan dan rawatan.


Beliau kemudiannya dilantik sebagai Ahli Bersekutu Kanan di Kolej Santo Anthony, Universiti Oxford.

Selepas tamat tugasnya di Oxford beliau pergi ke Washington untuk mengambil jawatan sebagai profesor pelawat di School of Advanced International Studies (SAIS) dan kemudiannya di Universiti Georgetown.

Munasabahkah kita anak kelahiran To' Kun Semasa kecil, beliau bersekolah rendah di Sekolah Kebangsaan Stowell, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Kemudian, beliau meneruskan pengajian persekolahan menengahnya di Maktab Melayu Kuala Kangsar (MCKK) dari tahun 1960 hingga 1966.

Semasa di MCKK, beliau aktif dalam Persatuan Bahasa Melayu dan wakil pemidato sekolahnya.

Beliau juga pernah dilantik sebagai Ketua Pengawas MCKK.

Semasa di MCKK,dan seterusnya beliau melanjutkan pelajaran tinggi di Universiti Malaya dalam Pengajian Melayu (Sastera).

Hari ini tiba-tiba ditawar jawatan begitu hebat mengalah Profesor di Raja kelulusannya?