MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Jul 2009

Diskusi ilmiah-Pemuda PAS & Pemuda UMNO


++video setakat ini sahaja++





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benarkah Perjuangan UMNO tidak memenuhi Syariat Islam?

Mengapa tidak digabungkan sekali tajuk perbicangan tersebut itu nanti termasuk perjuangan PAS sendiri.

Memenuhi atau tidak Syariat Islam hari ini? bila PAS bersekonkol dengan DAP dan apabila dua dari MB PAS Pas.

Bila ada pemimpin2 PAS MB PAS di Perak Ir Nizar menafikankan sekeras2nya PAS ingin menubuh negara Islam dan untuk melaksana Hukum.Manakala MB PAS Kedah pula secara terang2 menolok Hukum untuk mengharamkan Judi?

Apakah Perjuangan PAS sendiri sudah benar2 memenuhi syariat? Mengapa perlu di Fokuskan pada Politik UMNO saja..Jika dulu PAS boleh menabik dada mereka tidak bersekongkol dengan cina dan india..tapi kini PAS sudah bersekongkol dengan DAP yang sudah jelas dan nyata menentang Negara Islam?

Apakah PAS merasa kini..perjuangannya seperti dulu? Sedarkah PAS sekarang siapa sekutu2 mereka?

Apakah PAS merasa DAP lebih relevan dari UMNO? atau merasa perjuangan sekutu mereka DAP memenuhi Syariat..hanya dengan mencanang Khalifah Omar Abd Aziz? dan Gobala ketua Kelab Penyokong PAS dengan Wama Karu..Wama karullah?



Lalu PAS membuat tafsiran mereka lebih memenuhi Syariat berbanding UMNO.Akhirnya satu wacana ilmiah nak diadakan semata-mata ingin membuktikan pada rakyat perjuangan PAS tidak bercanggah dan lebih memenuhi syariat Islam dari UMNO.