MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

16 Jul 2009

24 Julai, sebutan kes liwat Anwar

KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi di sini, petang ini membenarkan permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mendapatkan dokumen dan barangan berkaitan kes liwatnya daripada pihak pendakwaan.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah bagaimanapun berkata sampel DNA bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari tidak dibenar diserahkan kepada pihak pembela kerana ia sudah dimeterai selepas dianalisis Jabatan Kimia.

Mahkamah kemudian menetapkan 24 Julai ini untuk sebutan kes bagi permohonan membabitkan tuduhan liwat terhadap Anwar dan perbicaraan utama kes itu.

sumber - berita harian


1 ulasan:

Shah berkata...

Setiap kali naik mahkamah mesti ada cerita nak tangguh tarikh perbicaraan. Kalau DSAI bukan kaki main bontot teruskan perbicaraan. Ini di antara Saiful dan DSAI. Belum dengar cerita atau kes DSAI liwat Meor,Pensyarah UKM & pondan yang lain. Semuga Allah swt di lindungi mangsa mangsa yang tidak bersalah yang ingin menuntut kebenaran