MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

22 Jun 2009

Nik Aziz tarik balik pecat Nasha


++video setakat ini sahaja++





4 ulasan:

cik kiah berkata...

Adoiii...Tok Guru2

Pecah perut kawe tengok & dengar video ni

Hj Hadi wat lawak >>> "Gi sale (salam) ngan hok nuh (Nasharudin)" masa Nik Aziz nak bersalam ngan dia kali kedua.

Paling lawak, ada suara2 latar >>>

"Berlakon tok leh duit nih" (2x)

"Tak dok komisen nih"

maskadove berkata...

Kata ulamak tu bijak... nak buat PC pun kena baca teks jugak ka.... macam mengaji alif ba ta saja..
tok guru ni memimpin ka? dipimpin?...
mainan UMNO konon... phuuiiiik... muntah aku... dah terang2 kena main ngan DAP pun tak sedar lagi... gelap hati tok garu ni...

Che Awe Donde berkata...

org klate

maka berakhirlah episod kegagalan Umno/Bn nak perbodohkan pas.

selamat berjuang kepada semua parti di manek urai

Tom Yam berkata...

che awe donde rasanya pas sedang diperbodohkan pkr skang ni sebab idea ni dicadang oleh hadi awang bukan umno yang cadang, wakaka..fakta bro