MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

1 Mei 2009

Siapa patut urut Brader Anwar?




Lelaki atau perempuan?

Hangpa ni, ada saja nak buat isu.

Brader Anwar Bin Ibrahim sakit pinggang.

Usahlah wayang balas wayang. Hehehe ... best tu slogan. Wayang balas wayang. Tak mengugat macam darah balas darah.


Ingat tak dulu?

Brader Anwar Bin Ibrahim sampai kena diusung kerusi roda untuk ke sana ke mari. Penyakit dia lain macam. Tak boleh jalan depan kamera. Sakit pinggangnya terus menusuk. Kalau kamera sorok, dia boleh jalan.

Dah operate pun masih sakit. Brader Anwar Bin Ibrahim pakai bengkung di luar baju ke sana ke mari. Dia sorang saja pakai bengkung di luar baju. Orang lain pakai di dalam baju dan sembunyikan kerana tidak sesakit Brader.

Mana tak kesakitan Brader Anwar Bin Ibrahim paling teruk? Orang sakit pinggang makan 5-10 tahun sakit baru operate. Brader kita masuk penjara sekejap dah kena sakit pinggang. Dalam beberapa tahun dah kena operate.

Dia mangsa teruk. Tan Sri Rahim punya ilmu punya dahsyat. Dia bantai boleh slip disc dan bukan patah tulang atau apa. Ilmu seni pertahankan diri yang amat tepat. Boleh tolak tulang belakang dari dalam badan ke arah luar badan untuk kasi slip disc..

Macam mana pun, ana hairan.

Orang sakit pinggang bolehkah liwat orang? Jeng jeng jeng .... kita tunggu Julai 1hb.

Sementara itu, kesian sama Brader.

Biarlah dia berurut. Hangpa kasi dia serba salah.

Kalau pompuan urut, hangpa kata bukan contoh pemimpin Islam. Kalau jantan, hangpa kata ... hmmm pun bukan contoh pemimpin Islam. Kak Wan dah tak kuat, siapa nak urut dia?


Itu pasal ana beli dua hamba bekas penyangak - Abdul Wahab dan Abdul Wahub - jadi tukang urut ana. Tak ada cerita-cerita. Hehehe ...

Wow! Lagi untung jual orang dari jual unta.

Nukilan Husin Lempoyang

Tiada ulasan: