MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

31 Mei 2009

Pilihan raya kecil pun Anwar rasuah..apatah lagi 16 September..

Harga diatas kepalanya ialah RM100 juta.Namun Menteri Luar, Datuk Anifah Aman tidak gundah dengan jumlah saman sebesar itu oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadapnya.

Beliau nampaknya tetap berpegang pada dakwaanya di Washington baru-baru ini bahawa Penasihat Parti Keadilan Rakyat menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri untuk memancingnya melompat menyertai gerakan 16 September yang gagal.


Menjawab soalan wartawan mengenai saman berkenaan semasa sidang akhbar di Wisma Putra Jumaat, Anifah yang juga Ahli Parlimen Kimanis,Sabah memberi contoh dakwaan Aminah Abdullah iaitu calon Bebas Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Penanti bahawa beliau ditawarkan wang dan jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang untuk tarik diri.

''Ini cuma pilihan raya kecil yang tidak melibatkan pembentukan kerajaan, calon Bebas ini telah ditawarkan wang dan kedudukan.

''Jadi fikir-fikirlah, jika calon Bebas dalam pilihan raya kecil ditawarkan jawatan, apatah lagi jika ia melibatkan pembentukan Kerajaan Persekutuan," katanya.


Mengenai saman RM 100 juta yang difail oleh peguam Anwar,Sankara Nair di Mahkamah Tinggi ,Kuala Lumpur Rabu ,Anifah kata,' kepentingan rakyat lebih penting daripada hal saman

sumber - agendadaily

Tiada ulasan: