MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

24 Apr 2009

Hassan Ali tunjuk minat rebut Timbalan Presiden PAS

SHAH ALAM: Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr. Hassan Mohamed Ali tidak menolak kemungkinan bertanding bagi jawatan Timbalan Presiden PAS pada muktamar tahunan parti itu Jun depan.

Hassan bagaimanapun berkata, beliau akan terlebih dahulu menilai segala proses dan situasi pencalonan dalam masa dua minggu akan datang sebelum mengambil sebarang keputusan muktamad mengenainya. "Ya, masih ada kemungkinan saya bertanding... walaupun kadang-kadang saya tak nak bertanding, penyokong mahu saya bertanding... dan kalau pencalonan tidak menggambarkan sebarang indikasi kemenangan, maka saya pun mungkin tidak bertanding (untuk jawatan timbalan presiden).

"Walau apapun, saya akan duduk berbincang bersama teman-teman saya di peringkat perhubungan Selangor dan juga pemimpin-pemimpin tertinggi parti seperti (Mursyidul Am PAS) Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden parti (Datuk Seri Abdul Hadi Awang) sama ada harus bertanding atau tidak," katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita selepas menyampaikan replika cek bernilai RM38,500 kepada Tenaga Nasional Berhad (TNB) di pejabatnya di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini, hari ini.

Muktamar tahunan kebangsaan PAS akan diadakan pada 4, 5, 6 dan 7 Jun di Stadium Malawati dekat sini.

Seramai 20,000 orang dijangka menghadiri pada hari pembukaan muktamar tersebut.

Mengulas mengenai majlis hari ini, Hassan berkata, RM38,500 kepada pihak TNB adalah sebahagian daripada bayaran tunggakan oleh kerajaan negeri ekoran kegagalan pemaju kawasan perumahan Bukit Beruntung dan Taman Bukit Sentosa menjelaskan bayaran bil lampu jalan kawasan itu sejak beberapa tahun lepas.

Beliau juga berkata, TNB akan memulakan kerjakerja pemulihan lampulampu jalan kawasan terbabit malam ini secara berperingkatperingkat.

sumber - mstar

Tiada ulasan: