MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

3 Apr 2009

Kenapa Anwar amat sayang kepada Elizabeth ? - Lokman Noor Adam



Oleh : tomyampoktek, AIDCclub

Exco Pemuda UMNO, Lokman Nor Adam klik sini mengatakan Anwar tidak mahu Elizabeth Wong meletakkan jawatan exco dalam Kerajaan Negeri Selangor kerana Elizabeth Wong merupakan jambatan antara Anwar dan Geoge Soros.

Menurut bekas Setiausaha Pemuda Keadilan tersebut dalam ceramahnya di Bukit Gantang, Anwar pernah menghantar Pemimpin kanan PKR ke Washington DC untuk mendapatkan dana daripada George Soros bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-11.

Pertemuan itu menurut Lokman telah diatur oleh Tian Chua, sementara pimpinan PKR yang bertemu George Soros ialah Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail, Azmin Ali dan Khalid Jaafar.

Timbul perbezaan kenapa layanan Anwar terhadap V Arumugan dengan Elizabeth Wong berbeza, sedangkan kedua wakil rakyat PKR ini berdepan masalah sama iaiatu masalah moral. Timbul persoalan kenapa Anwar menjadikan Elizabeth sebagai Jambatan kepada hubungan Anwar dan Soros .Siapa sebenarnya Elizabeth yang begitu disayangi oleh anwar itu.

sebenarnya Elizabeth dan kawan baiknya Tian Chua merupakan antara pengerak utama yang meniup dan berkempen program Hak Asasi Manusia sehingga idea orang Yahudi yang ditindas oleh bangsa eropah di zaman pertengahan Eropah ini turut berkembang di Malaysia dan kedua rakan karib ini pernah tinggal serumah di Bukit Gasing dalam menggerakkan NGO yang dinamakan HAKAM (Hak Asasi Manusia) dan ARDA (Alliance for Reform and Democracy in Asia). Klik di sini

Elizabeth dan Tian Chua juga berkawan baik dengan Stevan Gan, Pramesh Chandran dan mereka juga merupakan tulang belakang yang membangunkan akhbar internet yang memperjuangkan ‘justice, human rights, democracy, freedom of speech dan good governance’ yang akhirnya kini dikenali sebagi Malaysiakini.com.

Siapa yang memainkan peranan besar menyatukan pandangan dan geraan 4 sekawan iatu Tian Chua, Elizabeth, Stevan Gan dan Pramesh Chandran? jawapannya mereka semua bergerak melalui sumber penaja yang disponsor oleh Open Society Institute (OSI) kepunyaan Yahudi bernama George Soros.Klik di sini dan di sini.

Selain itu Elizabeth juga merupakan penasihat utama kepada SUARAM (Suara Rakyat Malaysia) yang mendapat tajaan daripada yayasan Yahudi Amerika iaitu NED (National Endowment for Democracy).SUARAM mendapat peruntukan tahunan sebanyak $70,000 daripada NED. klik di sini

Sebab itulah Anwar beria-ia menghalang Elizabeth Wong dari meletakan jawatan exco Kerajaan negeri Selangor, kerana dikhuatiri kehilangan Elizabeth sedikit sebanyak akan menyebabkan sumber wang/dana kepada PKR akan semakin susut kerana ketiadaan wakil.

Inilah permainan licik Anwar Ibrahim, bak kata Kalaivanar bekas orang kuat PKR Jerai Anwar seperti Firaun, dan Anwar hanya tahu menggunakan Hindraf untuk kepentingan diri.

sumber - tomyampoktek

1 ulasan:

Unknown berkata...

Sayang sungguh Anwar kat Eli. Sampai sumber dana Yahudi masuk pun dalam akaun Eli. Anwar mmg pentingkan diri sendiri, duit punya pasal. Sampai maruah rakyat Malaysia sanggup dijual beli. Yang penting bagi Anwar ialah nama, pangkat dan kemewahan.